Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TPL + PHP] Kiezen bij Uitloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Is het mogelijk om te kiezen bij het uitlogsysteem op welke PC's jij je wilt laten uitloggen? EN dat je daar een eventuele naam kan ivoeren als je ergens inlogt. Je kan bijv. Thuis in tikken.

Als je dan op school zit merkte je ineens op dat je nog ingelogd bent bij je gemene vriendje die van accountkapingen houdt, je oma, je moeder, je tante en je vrienin en je wilt je daar uitloggen behalve Thuis dan.

Toch een handige functie? Dynamics heeft dat ook (al dan niet goed wereknd).

Idee voor React?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is de reden dat wij iig al de "alle behalve deze sessie uitloggen"-optie hebben...

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
ja, maar als je dan op school zit en daar nog ff ingelogd wilt blijven, en thuis ook je sessie behouden maar niet op de andere plekken?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Beetje onzinnig om dat soort dingen op de server te gaan opslaan :?
Al zou je misschien wel bij het uitloggen de IP's van de laatste sessie voorgeschoteld krijgen, dat kan op zich nog wel eens nuttig zijn, tenminste, als we dan gelijk de mogelijkheid krijgen om te kiezen welke sessies je wilt uit laten loggen.

En ACM, nee, ik bedoel niet 'alle behalve deze', maar om een systeem remote uit te loggen.. En een admin functie die hetzelfde kan, zou helemaal te gek zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 04-12-2003 19:35 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik heb deze functie wel es zo nu en dan nodig.

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 20:39
Lijkt me idd een handige functie, ik heb ook wel eens behoefte aan zo'n soort feature.
Een soort systeem waarbij je dan aankan vinken welke sessies je uit wilt loggen zegmaar.
Zodat ik alleen de sessies uit kan loggen die niet meer nodig zijn of te gevaarlijk (account kapende vriendjes) en de sessies die ik wil gebruiken (thuis, op school en bij mijn opa) ingelogd blijven.

Het lijkt mij dat hiervoor niet zo veel extra nodig is omdat een systeem met meerdere sessies en meerdere mogelijkheden om deze sessies uit te loggen er al is. Je moet dan alleen specifiek kunnen aanvinken welke sessie moet verlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mac_Cain13 op 04-12-2003 20:11 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Het lijkt mij ook een handige functie. Ik kan dan bijvoorbeeld wel uitloggen op een openbare pc, maar mijn werk en thuis pc blijven dan netjes ingelogd. Vind het wel degelijk een nuttige feature :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• We Are Borg

We Are Borg

mwah, bijna :P. Liever dat ik een overzicht krijg met session id's en mijn ingevulde beschrijving en dat ik dan kan selecteren welke uitgelogd moet worden.

Maar het idee is er :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We Are Borg schreef op 04 december 2003 @ 22:39:
[...]

mwah, bijna :P. Liever dat ik een overzicht krijg met session id's en mijn ingevulde beschrijving en dat ik dan kan selecteren welke uitgelogd moet worden.

Maar het idee is er :)
Het was meer als tussenoplossing voor de behoeftigen bedoeld; ik vindt het sowieso een onzinnig idee :P Als ik me overal wil uitloggen dan doe ik dat; mocht ik er weer in willen dan log ik gewoon weer in. Het toevoegen van namen aan de sessie vindt ik ook niet nodig; ik zie aan het aantal hits exact welke van thuis / werk etc. is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ACM schreef op 04 december 2003 @ 19:31:
Dat is de reden dat wij iig al de "alle behalve deze sessie uitloggen"-optie hebben...
maar dat heeft wel tot gevolg dat bijvoorbeeld een zelf gemaakt tracking systeem niet meer (goed) werkt omdat die dan een ongeldig ReactId heeft, en dus niet de extra fora e.d. kan bereiken.

• We Are Borg

We Are Borg

Spider.007 schreef op 04 december 2003 @ 22:47:
[...]

Het was meer als tussenoplossing voor de behoeftigen bedoeld; ik vindt het sowieso een onzinnig idee :P Als ik me overal wil uitloggen dan doe ik dat; mocht ik er weer in willen dan log ik gewoon weer in. Het toevoegen van namen aan de sessie vindt ik ook niet nodig; ik zie aan het aantal hits exact welke van thuis / werk etc. is :)
De opzet is ook mooi hoor _/-\o_ Ik kan me nu trouwens herinneren dat dit dacht ik al vaker gevraagd was en dat de parse devvers er ook niks in zagen helaas :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

een keuzevakje voor de react ID's is niet zo'n probleem; punt is echter dat React het wel moet kunnen verwerken - tot zover de template kant van dit verhaal ;)

Intentionally left blank

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Zal vast wel in de nieuwe React komen he?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Nope, dit is al meerdere malen gevraagd. Ik vind dat er al ruim voldoende uitlogmogelijkheden zijn, en het kost teveel moeite om extra opties (veilig) te bieden.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.