☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Al zou je misschien wel bij het uitloggen de IP's van de laatste sessie voorgeschoteld krijgen, dat kan op zich nog wel eens nuttig zijn, tenminste, als we dan gelijk de mogelijkheid krijgen om te kiezen welke sessies je wilt uit laten loggen.
En ACM, nee, ik bedoel niet 'alle behalve deze', maar om een systeem remote uit te loggen.. En een admin functie die hetzelfde kan, zou helemaal te gek zijn
[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 04-12-2003 19:35 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Een soort systeem waarbij je dan aankan vinken welke sessies je uit wilt loggen zegmaar.
Zodat ik alleen de sessies uit kan loggen die niet meer nodig zijn of te gevaarlijk (account kapende vriendjes) en de sessies die ik wil gebruiken (thuis, op school en bij mijn opa) ingelogd blijven.
Het lijkt mij dat hiervoor niet zo veel extra nodig is omdat een systeem met meerdere sessies en meerdere mogelijkheden om deze sessies uit te loggen er al is. Je moet dan alleen specifiek kunnen aanvinken welke sessie moet verlopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mac_Cain13 op 04-12-2003 20:11 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
- We Are Borg
mwah, bijna
Maar het idee is er
Het was meer als tussenoplossing voor de behoeftigen bedoeld; ik vindt het sowieso een onzinnig ideeWe Are Borg schreef op 04 december 2003 @ 22:39:
[...]
mwah, bijna. Liever dat ik een overzicht krijg met session id's en mijn ingevulde beschrijving en dat ik dan kan selecteren welke uitgelogd moet worden.
Maar het idee is er
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maar dat heeft wel tot gevolg dat bijvoorbeeld een zelf gemaakt tracking systeem niet meer (goed) werkt omdat die dan een ongeldig ReactId heeft, en dus niet de extra fora e.d. kan bereiken.ACM schreef op 04 december 2003 @ 19:31:
Dat is de reden dat wij iig al de "alle behalve deze sessie uitloggen"-optie hebben...
- We Are Borg
De opzet is ook mooi hoorSpider.007 schreef op 04 december 2003 @ 22:47:
[...]
Het was meer als tussenoplossing voor de behoeftigen bedoeld; ik vindt het sowieso een onzinnig ideeAls ik me overal wil uitloggen dan doe ik dat; mocht ik er weer in willen dan log ik gewoon weer in. Het toevoegen van namen aan de sessie vindt ik ook niet nodig; ik zie aan het aantal hits exact welke van thuis / werk etc. is
Intentionally left blank
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()