Ik heb echt een rare situatie ontdekt. Namelijk dat m'n query's in phpmyadmin wel werken, maar in m'n eigen script niet, terwijl de query's gewoon goed zijn eigenlijk.
Zelfs als ik 'Create php code' doe in phpmyadmin werkt het niet.
Het gaat bijv. om de volgende code:
Zelfs mysql_affected_rows geeft aan dat de query succesvol is (evenals mysql_error). Het veld foto is van het type longtext dus hier ligt het ook niet aan lijkt me.
Ik ben echt ten einde raad... ook de inhoud van foto veranderen naar hoi bijv. werkt niet. Terwijl het updaten van andere tabellen prima gaat!
Zelfs als ik 'Create php code' doe in phpmyadmin werkt het niet.
Het gaat bijv. om de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| if (is_uploaded_file ($HTTP_POST_FILES['foto']['tmp_name'])) { $time = time (); move_uploaded_file ($HTTP_POST_FILES['foto']['tmp_name'], $_SERVER[DOCUMENT_ROOT] . '/joost/data/user/' . $time . $HTTP_POST_FILES['foto']['name']); $sql = 'UPDATE gebruikers SET foto = \'1070560930tekst.txt\' WHERE id = \'2\''; mysql_query ($sql); } |
Zelfs mysql_affected_rows geeft aan dat de query succesvol is (evenals mysql_error). Het veld foto is van het type longtext dus hier ligt het ook niet aan lijkt me.
Ik ben echt ten einde raad... ook de inhoud van foto veranderen naar hoi bijv. werkt niet. Terwijl het updaten van andere tabellen prima gaat!