Hey daar!
Heb een P3 800mhz/600 intern/80gb 7200. Gebruik een DC10plus kaart i.c.m. studio 8.10, nieuwste versie. Nu zit ik met een probleempje na een hele dag sleutelen.
> Het renderen van mijn 6 minuten durende MPEG duurt gewoon 2 uur!
> De MPEG klopt niet met de voorbeeldweergave, shots blijven soms even hangen voordat ze beginnen, images van 0,5sec duren 3 sec in de MPEG, niet in de tijdlijn/voorbeeldweergave.
Heb dus net 2x gerenderd (hele middag mee bezig
, zowel MPEG2 als MPG), maar er komt een belachelijk resultaat uit. Heeft iemand tips om een MPEG te maken die hetzelfde is als de voorbeeldweergave? Voor mijn werk moet het namelijk vanavond af.
Kun die STU files importen in een fatsoenlijk programma? Iemand tips hoe je sneller kunt renderen en dus een normale MPEG kunt maken?
Alvast bedankt!
P.S. Sorry voor de brakke topictitel
Heb een P3 800mhz/600 intern/80gb 7200. Gebruik een DC10plus kaart i.c.m. studio 8.10, nieuwste versie. Nu zit ik met een probleempje na een hele dag sleutelen.
> Het renderen van mijn 6 minuten durende MPEG duurt gewoon 2 uur!
> De MPEG klopt niet met de voorbeeldweergave, shots blijven soms even hangen voordat ze beginnen, images van 0,5sec duren 3 sec in de MPEG, niet in de tijdlijn/voorbeeldweergave.
Heb dus net 2x gerenderd (hele middag mee bezig
Kun die STU files importen in een fatsoenlijk programma? Iemand tips hoe je sneller kunt renderen en dus een normale MPEG kunt maken?
Alvast bedankt!
P.S. Sorry voor de brakke topictitel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 19:01 ]