Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL+CM]Modding Logitech Internet Nav.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag, ik heb vanmiddag een Logitech Internet Navigator gekocht, gelijk openslopen dat ding, want er moet een glowstring (blauw en groen) en blauwe leds en een lcd in komen. Jaja ziek he, kijken of het past, Alleen nou sloopte ik hem open en ik kreeg dit

Afbeeldingslocatie: http://www.diabolik.nl/ak2/ToboLogitech.JPG

Nou is mijn vraaag dus, iemand enig idee hoe ik die connectortjes los krijg? :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 18:52 ]

Verwijderd

resize je plaatje ff.... en wat is nou je probleem precies?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 18:51:
resize je plaatje ff.... en wat is nou je probleem precies?
Sorry ik was nog bezig 8)7

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

a. [img=600][/img] doet wonderen.

b. Kijk hier eens.

c. Succes

:Y)

Oja en dat connectortje kan je gewoon er uit trekken als ik het zo zie. Zo'n soort folie in een sleufje. Kan je gewoon weer terugprikken daarna.

[ Voor 32% gewijzigd door chemmie op 04-12-2003 18:53 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 11:35

Jack

MHz Matters

Kun je dat plastic connectortje niet omhoog schuiven waardoor de kabel los komt?

[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
cHeMMiE schreef op 04 december 2003 @ 18:52:
a. [img=600][/img] doet wonderen.

b. Kijk hier eens.

c. Succes

:Y)

Oja en dat connectortje kan je gewoon er uit trekken als ik het zo zie. Zo'n soort folie in een sleufje. Kan je gewoon weer terugprikken daarna.
Okee dit is inmiddels al mijn derde toetsenbord waar ik een glowstring in bouw dus ik weet wel hoe dat moet, maar ik ben bang dat ik het spul breek

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54

Cheezus

Luiaard

Jack schreef op 04 december 2003 @ 18:58:
Kun je dat plastic connectortje niet omhoog schuiven waardoor de kabel los komt?
Dit moet werken, de connectortjes bestaan uit 2 delen die je vast kunt drukken en los kunt trekken, hierdoor komt de kabel los (of zet je hem vast ;))

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
In al mijn toetsenborden die ik heb gehad zat een soortgelijke aansluiting als in degene die jij hebt.

Je kan die stukjes plastic folie er gewoon uittrekken, er is soms wel wat kracht voor nodig dus niet zo snel opgeven en die dingen kunnen veel hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kawaii op 04-12-2003 21:42 ]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Gewoon uit het groen printplaatje trekken. Ik heb m'n eigen cordless desktop ook al eens helemaal uit elkaar gehad om hem schoon te maken. Je moet gewoon even trekken aan het kabeltje en dan gaat ie vanzelf los.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• rooiekool
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
ast goed is komt er een soort grendeltje uit als je de kabel eruit sjort. wanneer je hem weer vast wil maken, peuter je met je nagel dit grendeltje een stukje open (waarsch max 1 mm), stop je de kabel erin en druk je het weer vast. Gelukkig zijn ze in dit geval niet te draaien

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
zo te zien is dit hetzelfde bord als wat ik heb (logitech inet nogwat dinges special edition) ik heb de mijne ook van blauwe leds voorzien, en idd, je kan die kabels met een beetje voorzichtigheid loshalen door er aan te trekken. ik heb dit 2x moeten doen, de eerste keer rechtstreeks uit de doos, en de 2e keer omdat er een brandende peuk op mn tobo viel en mn "e" toets smolt (tobo zit onder een uitschuifbaar plankje onder mn buro) ik kon dat gelukkig nog repareren, en beide keren is het verwijderen van de kabels geen probleem geweest.

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt mensen, dit wou ik graag even weten, want ik ben niet van plan om een toetsenbord van een aantal euries te verpesten

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden :9

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:16

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Blauw ledjes in je internet navigator is vet, heb ik vanavond ook gefixed, alleen zijn mijn ledjes een beetje fel, als het licht uit is op mijn kamer halen ze met gemak het plafond. Dus ik ga nog ff opzoek naar wat minder felle ledjes.

stekkers kun je gewoon lostrekken en daarna weer terug steken (wel met beleid anders vouwen ze dubbel en heb je een ander perobleem)

edit: Pfff dat ding heeft trouwens wel veel schroefjes zeg...

[ Voor 9% gewijzigd door djlinsen op 05-12-2003 22:20 ]

Are you following me, Are you following me?

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 18:44

M14

De doorzichtige 'flatcable' kun je er zo uit trekken. Met er terug inzetten moet je uitkijken dat je de flatcable niet dubbel drukt. Het gaat iig goed.

Niet de connector van de print af proberen te trekken :). Dan sloop je em namelijk ;).

* M14 heeft 2 van deze toetsenborden, en beide vaker open geschroefd :)

[ Voor 19% gewijzigd door M14 op 05-12-2003 22:59 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Pagina: 1