Toon posts:

Pioneer DVR 106D, gebrande DVD's haperen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pioneer dvr 106d met een pentium 4. Het branden van dvd's lukt niet althans ze spelen wel af in de brander maar blijven haperen in de dvd speler van de PC en in de standalone in de huiskamer. Oplossingen gedaan in vorige topics werken niet. Ik gebruik dvd encrypter, dvdfab en Nero 6.0 nieuwste versie, DV+RW's dynabyte merk en DVD+r van Memorex. Een vriend van mij heeft dezelfde configuratie en bij hem lukt het wel.

(Hier een kort overzicht wat ik al geprobeerd heb: andere brandsoftware o.a. PINACLE, COPYTODVD, CLONECD. de branderfirmware geupdate, de huis dvd speler geupdate, branden met dvd+rw en dvd+r, HD gedefragmenteerd, een goeie vriend gebeld etc....)

Zou DVD-r een optie zijn???
Heeft iemand nog een voorstel???
Kan het zijn dat de laser van de writer niet goed staat??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu met DVR-RW gebrandt en het lijkt nu goed te werken. Iemand enig idee hoe dit kan? Werkt de + functie van mijn writer niet????

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:02
Misschien doet je brander het wel maar hebben je beide DVD-spelers moeite met het afspelen van DVD+R(W)??

Zolang de DVD's op je brander zelf gespeeld worden lijkt het me dat ie gewoon goed brand...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 18:46:
Ik heb een pioneer dvr 106d met een pentium 4.
lijkt mij andersom :-)

Probeer eens een ander merk dvdtjes, koop gewoon 1 of 2 duurdere zoals sony of philips. Kijken of dvd spelers daar ook zo'n moeite mee hebben

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt :) Waarom stond er overigens "nogmaals" in de titel :?

Verwijderd

Topicstarter
Bij een collega van mij met exact dezelfde configuratie en dezelfde cd's, branden de dvd+r schijven wel goed. En zijn gebrandde dvd's spelen bij mij in beide dvd spelers goed af??????

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:02
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 16:53:
Bij een collega van mij met exact dezelfde configuratie en dezelfde cd's, branden de dvd+r schijven wel goed. En zijn gebrandde dvd's spelen bij mij in beide dvd spelers goed af??????
En die collega heeft exact dezelfde dvd+r(w)'s?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Exact hetzelfde syteem en dvd media.
Pagina: 1