Toon posts:

geen beeld op TV bij DivX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe BSplayer geinstalleerd en nu zie ik de DivX opeens niet meer op m'n TV. Windows-omgeving zie ik allemaal wel, maar zodra ik de film start zie ik niks op m'n TV, terwijl de film op m'n PC wel gewoon te zien is.

Heeft dit iets met clone te maken ofzo?
Wat moet ik hier precies instellen?:

Afbeeldingslocatie: http://www.tekick.com/Clipboard01.jpg

overigens verloopt het film kijken via TV-out allemaal niet meer vlekkeloos sinds ik een 15" TFT van Ilyama heb.

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 14:18

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Je moet die 2 blauwe knopjes omwisselen, ,zodat je tv je primaire wordt.

Dus, bij TV dat blauwe rondje aanklikken, en bij monitor die vierkantjes; that should do the trick

[ Voor 6% gewijzigd door VERINGTENTJE op 04-12-2003 17:37 ]

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt idd, thnx!

Alleen kan ik de film nu niet zien op m'n TFT, het is nu zeg maar omgekeerd. Of is dat normaal?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 17:40 ]

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
knopje bij tv uitschakelen, en dan eens gaan spelen met de opties die verschijnen als je onder het tabblad Overlapping (Overlay) op de knop 'Opties voor kloonmodus" klikt. (Naast de knop standaard waarden/standard values)

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
Dit heeft waarschijnlijk met je overlay te maken, wat staat uitgelegd in De grote tv-out FAQ

Informatie voor mensen met ATI-kaarten
nog meer handige info

[ Voor 48% gewijzigd door jazz op 04-12-2003 17:43 ]

Verwijderd

kun je niet instellen dat je 1 groot bureaublad hebt ipv. 2 losse? dat doe ik namelijk, dan kun je gewoon de media player met de muis verschuiven naar het andere scherm, ff dubbel klik en je zit op full screen...
dus dan kun je gewoon nog je icoontjes en dergelijke zien op je tft scherm, terwijl je op tv je film hebt draaien.
ff snel: iemmand ooit gelukt om een screenshot te maken van de media player, en dan plakken in paint? als ik dit doe zie ik gewoon een zwart vlak.....

Verwijderd

Topicstarter
Dank, ik zal eens gaan vogelen. Ik kan de film nu iig wel weer gewoon kijken op m'n TV en daar ben ik allang blij mee.

Voor de duidelijkheid, ik zie nu op zowel TV als PC alles, behalve dus de film op PC. Windows-omgeving dus wel gewoon op PC.

Verwijderd

bij mijzelf met een ati radeon heb ik de monitor als primair staan en bij overlapping theater mode aangevinkt, en voila film op monitor en tv
succes
Pagina: 1