Toon posts:

Windows XP kan computer niet meer uitschakelen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer een maand geleden heb ik een virus gehad in mijn system32.exe file, toen dacht ik dat kan nooit goed gaan en sinds een week gaat dat ook niet goed, want als ik mijn computer wil uitschakelen is het enige programma dat afgesloten wordt Norton Personal Firewall en dan houdt ie er mee op. Ik draai windows XP en heb al gekeken op de installatie cd of dat bestand ervan af te halen valt, maar dat is me niet gelukt... oh ja ook in het bestand litleozy.exe zat een virus (die heb ik nu dus ook niet meer) en die file heeft te maken met mijn bureaublad, dus dat zou ook nog wel eens het probleem kunnen zijn, maar ik kom er niet uit...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:49

bonzz.netninja

Niente baffi

cmd line: shutdown -s

alhoewel dat natuurlijk niet echt DE oplossing is, maar het werkt wel ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:40:
Ik draai windows XP en heb al gekeken op de installatie cd of dat bestand ervan af te halen valt, maar dat is me niet gelukt...
Kun je ook naar zoeken tot je een ons weegt, het staat er niet op. 'T is geen file van Windows.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 09:46

w0w

Heb je toevallig Easy CD Creator ge-installeerd?

Verwijderd

Topicstarter
yojordi schreef op 04 december 2003 @ 15:44:
Heb je toevallig Easy CD Creator ge-installeerd?
Nee ik brand met nero...

Verwijderd

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op 04 december 2003 @ 15:41:
cmd line: shutdown -s

alhoewel dat natuurlijk niet echt DE oplossing is, maar het werkt wel ;)
ik heb dit net geprobeerd, maar er gebeurt nog steeds hetzelfde; norton sluit af en voor de rest niks... Ik word er echt GEK van. |:(

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59
als je ctrl-alt-del doet en dan ff kijkt bij processes welke dingen er draaien en die een voor een afsluit nadat je hebt afgesloten dan weet je ook waar ie vast op blijft hangen en kun je die file verwijderen.. ik heb laatst ook zoiets raars gehad namelijk want ik kwam me desktop niet meer op omdat ie bleef hangen op een file genaamd :sysu.exe

Verwijderd

Topicstarter
Chiel schreef op 04 december 2003 @ 16:01:
als je ctrl-alt-del doet en dan ff kijkt bij processes welke dingen er draaien en die een voor een afsluit nadat je hebt afgesloten dan weet je ook waar ie vast op blijft hangen en kun je die file verwijderen.. ik heb laatst ook zoiets raars gehad namelijk want ik kwam me desktop niet meer op omdat ie bleef hangen op een file genaamd :sysu.exe
tnx ik ben er uit! Bij mij bleef ie hangen op de file (niet lachen): pokemonadvancerom.exe...

dusss

iig bedankt

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:49

bonzz.netninja

Niente baffi

sjiiiit ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1