panda platinum firewall probleem

Pagina: 1
Acties:

• bouvier
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-01-2023
ik heb panda platinum geinstaleerd maar zodra ik de firewall aan heb staan kan hij geen enkele pagina weergeven.
ik heb hem al een aantal keren opnieuw geinstaleerd,en bij de configuratie gekeken,maar alles staat op toegestaan.
ik denk zelf dat ik ergens mijn ip adress moet invullen ofzo,of dat hij een poort blokeerd of mijn onboard netwerkkaart gewoon niet ziet.(maar de netwerkkaart word gewoon goed weergegeven in panda).
dit zelfde probleem had ik ook met mcafee dat hij geen pagina weergeven kan of iets downloaden/updaten enz.
als ik nou zonealarm of de norton firewall instaleer werkt alles prima,maar ik wil nou juist die panda erop hebben.(eigenwijs mischien).
ik heb zelf met panda gemailt en kreeg van hun een nieuwe die ik dan kon downloaden maar dat is al weer een tijd geleden,maar dat haalt natuurlijk ook niks uit.
ik heb op de website van panda gekeken bij support maar daar is ook niets te vinden en googlen leverde mij ook niets op.
ik heb gekeken of panda soms de internet opties heeft veranderd,maar daar staat alles op normaal ingesteld.
ik heb in de handleiding gekeken en daar staat hetzelfde als bij panda/support dat ik eerst moet kijken of alles werkt met de firewall gedisabled en als dan wel alles werkt(en dan werkt alles prima) dan zou ik hem weer aan moeten zetten en alles op toestaan/accepteren moeten zetten.
maar alles staat op toegestaan.
je kunt ook de lijst met programma's wissen zodat hij alles opnieuw vraagt maar dat heeft ook geen zin.
zelf heb ik er ook niet zo heel erg veel verstand van vandaar dat ik het eerst bij beginnersweb.nl heb geplaatst met de zelfde topictitel als hier onder de naam lasthuis,maar daar komen we ook niet verder,mischien kunnen julie me verder helpen.
alvast bedankt.

• bouvier
niemand een oplosing

• bouvier
echt niemand

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

breinonline

Are you afraid to be known?

Welk besturingssysteem draai je? Indien het om Windows XP gaat, staat ook de interne firewall uit?
Ik had met Zonealarm en een Mozilla installatie een probleem. Hoewel zonealarm geheel uitstond, blokeerde deze de toegang van Mozilla tot het internet. Oplossing was 1× draaien van zonealarm en het aanvinken van Mozilla bij programma's die van het internet gebruik mogen maken. Is iets dergelijks misschien bij jou ook het geval? Een een of ander conflict tussen Panda en Zonealarm/Norton Firewall? Als je Zonealarm netjes geheel hebt gedeïnstaleerd dan mag het geen problemen opleveren.

offtopic:
Als je de volgende keer iets post, maak dan eens gebruik van alinea's en zinnen die beginnen met een hoofdletter. Dat maakt de boel wat leesbaarder :)

[ Voor 6% gewijzigd door breinonline op 01-01-2004 18:13 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer eens een andere browser.
Ik heb zelf ook een tijdje panda gedraait maar had er geen enkel probleem mee

• bouvier
ik heb nu op het moment panda titanium draaien met zonealarm ernaast en dat werkt goed,maar om nu een andere brouwser te gaan nemen zie ik weer niet echt zitten.
maar mischien zou dat wel de oplossing wezen.
maar dan blijf ik me toch nog afvragen waarom het dan niet met internet explorer werkt.
ik heb ook al eens de pc gerecoverd met die instalatie cd's die ik er bij heb van paradigit en dan het eerste die virusscanner van panda met firewall erop,maar dan werkt hij ook niet als de firewall enabled staat.
paradigit heeft aangeboden om hem goed te krijgen ,maar dan moet ik hem brengen en dan ben ik hem gelijk 3 dagen kwijt volgens hun.
daar zie ik dus ook maar vanaf.
ik denk zelf dat het met @home te maken heeft ,omdat hij altijd goed werkte toen ik nog een myweb inbel verbinding had en nu ik @home heb niet meer.
ik heb hem bij mijn broertje geprobeerd en daar heb je hetzelfde probleem.(ook @home).
en bij mijn neef met een adsl verbinding werkt hij weer goed.(vreemd)
zou het niet gewoon kunnen dat er ergens iets met een poort niet goed zit of iets in die richting.
sorry dat ik zolaat pas reageer ik had geen tijd om eerder te kijken.
maar het probleem is er al een poos dus het komt ook niet op een dag aan.
iemand nog ideen.
ps:ik ben geen expert op het gebied van computers _/-\o_

• bouvier
ik vergeet te zeggen dat ik windows xp home gebruik
sorry

Verwijderd

Waarom neem je geen contact op met Panda support?

Je kunt je post ook editten ipv. twee replies (snel) achter elkaar te maken.

• bouvier
en de firewall van xp staat uit

• bouvier
ik heb contackt met panda gehad en die geven je een nieuwe die je kan downloaden en als dat niet werkt dan moest ik contact opnemen met @home,maar die weten ook van niks.
en mischien een domme vraag wat zijn replies :O

Verwijderd

Replies: as in posts, berichten, of hoe je het ook wil noemen.
Editten kun je met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Lekkere support zeg...
Pagina: 1