eerst maar even mijn spec:
p4 2.8c
msi 865pe neo2
asus v9520 hometheater
2x 256mb DDR
pioneer dvd burner
asus 52*24*52 cdrw
Aopenkast hq38
ik begon met het installeren van nfsu en dat ging goed maar toen ik hem wilde spelen lukte dat niet start hem op met de snelkoppeling(ook de speed.exe file doet het zelfde) en krijg het nfsu schrem daarna een zwart scherm en dan weer terug in windows en verder nix geen fout melding nix.
dus ik ga natuurlijk hier kijken en hem alle nfsu topics wel gehad en geen van alle doet het voor mij.
wat gedaan:
allebij de cd-stadions getest
patch voor cd rom geinstalleert( staat in faq)
driver van nvidia geinstaleerd (zowel de 52.16 en de 45.23)
taalinstelling veranderd.
er was ook nog iets met een programma Alcohol 120% dat heb ik niet.(het ik gezocht en het is een nieuwe installatie.
dus ik weet het niet meer zijn er mensen met hetzelfde probleem of die gewoon alles weten
help!!!!! aub
p4 2.8c
msi 865pe neo2
asus v9520 hometheater
2x 256mb DDR
pioneer dvd burner
asus 52*24*52 cdrw
Aopenkast hq38
ik begon met het installeren van nfsu en dat ging goed maar toen ik hem wilde spelen lukte dat niet start hem op met de snelkoppeling(ook de speed.exe file doet het zelfde) en krijg het nfsu schrem daarna een zwart scherm en dan weer terug in windows en verder nix geen fout melding nix.
dus ik ga natuurlijk hier kijken en hem alle nfsu topics wel gehad en geen van alle doet het voor mij.
wat gedaan:
allebij de cd-stadions getest
patch voor cd rom geinstalleert( staat in faq)
driver van nvidia geinstaleerd (zowel de 52.16 en de 45.23)
taalinstelling veranderd.
er was ook nog iets met een programma Alcohol 120% dat heb ik niet.(het ik gezocht en het is een nieuwe installatie.
dus ik weet het niet meer zijn er mensen met hetzelfde probleem of die gewoon alles weten