Toon posts:

[flash / email] flash animatie in emailbericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al best wel even te zoeken, maar is het mogelijk om een flashanimatie in je e-mail bericht te stoppen zodat deze direct wordt weergegeven als je dat emailtje opent?

Verwijderd

Je kunt toch email formateren als html?
Je kunt in html toch een flashanimatie openen?

Zo ja, vraag beantwoord.

(Mits de ontvangers natuurlijk de goede plugin hebben)

Alleen zullen er ontvangers zijn die niet echt blij zijn met je flash in hun email...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Like he said ^

Je hebt mensen -zoals ik- die een pesthekel hebben aan html-email en die zetten het uit.
Die loop je dan mis.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Neen, dit is niet mogelijk. Ik heb het al een keer moeten doen voor een nieuwsbrief hier op stage, maar je krijgt een ActiveX error.

Met een gifje werkt het natuurlijk wel.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sowieso is het socialer om met een link te doen. Dan geef je ze de keuze + dat je verklarende tekst erbij kan zetten.

{signature}

Verwijderd

De standaard security sandbox van outlook express laat dit niet toe.

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 13:03

Not Pingu

Dumbass ex machina

UDC stuurde laatst een mailtje over Impulz met de laatste line-up toevoegingen. Dat mailtje bevatte wel een Flash-animatie die dan extern geladen werd.
Ik kreeg het op m'n hotmail en daar was het wel te bekijken. Maar ten eerste kreeg ik een security melding met de vraag of ik wilde toestaan of er files uit een externe URL geladen mochten worden en ten tweede denk ik dat de mensen die primair webmail gebruiken in de minderheid zijn t.o.v. de mensen die een mail client gebruiken.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02-2025
Nog een vraag: Wil je het wel?
veel mensen gebruiken nog geen html layouts in hun mail, en dan zijn de mailtjes vrijwel niet leesbaar. En ik geloof dat je in andere mailclients behalve microsoft niet eens htmlmail kan bekijken. En de mail wordt redelijk groot met flash erin

[ Voor 22% gewijzigd door miss_bleu op 04-12-2003 20:09 ]

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
miss_bleu schreef op 04 december 2003 @ 20:08:
Nog een vraag: Wil je het wel?
veel mensen gebruiken nog geen html layouts in hun mail, en dan zijn de mailtjes vrijwel niet leesbaar. En ik geloof dat je in andere mailclients behalve microsoft niet eens htmlmail kan bekijken. En de mail wordt redelijk groot met flash erin
:? :? Html werkt in Outlook, Outlook Express, Eudora, Notes, Mozilla Mail, Thunderbird, Netscape Mail en nog een hele hoop andere.

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• Not Pingu
  • Laatst online: 26-05 13:03

Not Pingu

Dumbass ex machina

Maar haar andere argumenten zijn wel steekhoudend. Flash in emailberichten ziet er misschien leuk uit, maar dat weegt imho niet op tegen de vele grote nadelen ervan.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• miss_bleu
  • Laatst online: 12-02-2025
gridfox schreef op 04 december 2003 @ 20:11:
[...]

:? :? Html werkt in Outlook, Outlook Express, Eudora, Notes, Mozilla Mail, Thunderbird, Netscape Mail en nog een hele hoop andere.
outlook en outlook express wist ik zeker, maar ik hoorde van een collega van me dat er ook heel wat zijn die het niet ondersteunen in de oudere versies die nog genoeg gedraait worden. Dus daarom moet je je ook afvragen of je het wel wilt.

Verwijderd

als het al generiek zou werken zouden we allang overspoelt zijn met flash-mails ;)
het kan dus (nog) niet (gelukkig).

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Met basic HTML kennis (copypaste) kun je zo flash in een e-mail bericht krijgen (HTML e-mail), maar het goed ontvangen ervan is afhankelijk van de gebruiker. Je bent beter af met een linkje in een email naar een pagina met daarin de animatie.

Ook een stuk leuker voor onze vriend, de mailserver.

|{ brrr }] |

Pagina: 1