Ik heb een klein probleempje met RIS. Heb RIS perfect geinstalleerd, men DHCP werkt ook goed. Nu heb ik een cd-based image op men E schijf neergezet. Men client pc heeft een onboard nic met bootrom PXE 2.0 compatible.
Wanneer ik opstart vanaf de bootrom, dan gaat hij keurig netjes met de DHCP server communiceren. Daarna krijg ik de mogelijkheid om men username en ww in te voeren, ook nog geen probleem. Maar zodra als de echte Win2K pro setup begint dan kan hij de netwerkdrivers niet vinden.
Nu heb ik al gezocht op internet en heb ik de drivers van de asus cd in de I386 folder gezet. Het ging hierbij om de volgende bestanden :
NETOEM.inf
OEMNIC.cat
SISNIC.sys
De client heeft een onboard NIC van sis, het gaat hierbij om de Asus P4S8X-X!
Heb net in de ristndrd.sif het volgende toegevoegd maar het werkt nog niet
[Unattended]
DriverSigningPolicy = Ignore
OemPreinstall = yes
OemPnpDriversPath = \Drivers\Nic\SIS9000
Wanneer ik opstart vanaf de bootrom, dan gaat hij keurig netjes met de DHCP server communiceren. Daarna krijg ik de mogelijkheid om men username en ww in te voeren, ook nog geen probleem. Maar zodra als de echte Win2K pro setup begint dan kan hij de netwerkdrivers niet vinden.
Nu heb ik al gezocht op internet en heb ik de drivers van de asus cd in de I386 folder gezet. Het ging hierbij om de volgende bestanden :
NETOEM.inf
OEMNIC.cat
SISNIC.sys
De client heeft een onboard NIC van sis, het gaat hierbij om de Asus P4S8X-X!
Heb net in de ristndrd.sif het volgende toegevoegd maar het werkt nog niet
[Unattended]
DriverSigningPolicy = Ignore
OemPreinstall = yes
OemPnpDriversPath = \Drivers\Nic\SIS9000
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 15:14 ]