Word 97: Web werkbalk gaat aan bij inhoudsopgave

Pagina: 1
Acties:

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:06

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
Als ik in Word een inhoudsopgave maak en naar een hoofdstuk spring, dan wordt automatisch de web werkbalk geopend. Deze kan je wel wegklikken, maar na een herstart van Word komt ie weer terug als je weer op een hoofdstuk klikt.
Weet iemand hoe en waar ik deze permanent uit kan zetten?

De support pagina van MS meldt wel de oorzaak, maar helaas niet een oplossing:
SYMPTOMS
When you click the page number in a table of contents in a Word document, the Web toolbar may be displayed.

NOTE: When you move the mouse pointer over a page number in a table of contents, the mouse pointer changes to a hand.
CAUSE
The page numbers in a table of contents are actually a HYPERLINK field similar to the following:
{HYPERLINK \l "_Toc481556296"}

When Word detects a hyperlink, either an internal document hyperlink field or a Web hyperlink field, Word displays the Web toolbar automatically.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Excuses maar nu verwacht je een oplossing van ons?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Irritant ja :X

De makkelijkste manier is 'natuurlijk' om de balk in je knoppenbalk te zetten, bijvoorbeeld helemaal rechts bijna buiten beeld. Geen ideale oplossing omdat het ruimte inneemt maar het werkt wel.
The Real Falcon schreef op 04 december 2003 @ 15:51:
Ik gok van wel, daarom staat er ook een vraagteken aan het eind van z'n vraag B)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
F_J_K schreef op 04 december 2003 @ 16:08:
Irritant ja :X

De makkelijkste manier is 'natuurlijk' om de balk in je knoppenbalk te zetten, bijvoorbeeld helemaal rechts bijna buiten beeld. Geen ideale oplossing omdat het ruimte inneemt maar het werkt wel.
Hmm wellicht kan ik dit als workaround aanbieden. Bedankt voor de tip in ieder geval. Mocht iemand dit echt permanent kunnen oplossen, dan houd ik me zeer aanbevolen.

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
The Real Falcon schreef op 04 december 2003 @ 15:51:
Verwacht is een groot woord, maar het zou wel prettig zijn als je een iets nuttigere oplossing zou plaatsen.
En van ons, wat bedoel je daar precies mee. Zit je met een groepje achter de PC ofzo, of praat je maar meteen voor alle forumbezoekers.

[ Voor 44% gewijzigd door Blindfold op 05-12-2003 13:36 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn excuses voor de geplaatste opmerking... Maar wat ik er eigenlijk mee bedoelde was als volgt: Microsoft bied geen oplossing en ik ben bang dat er dan gewoon geen oplossing voor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 05-12-2003 15:59 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat het volgens een fabrikant niet kan is voor een tweaker natuurlijk geen reden om het niet op te lossen >:)
Maar je hebt natuurlijk wel een punt ja

Onzichtbaar kan trouwens ook door de hele hele foute omweg van constant een VBA script laten lopen die de balk meteen weer afsluit, maar dat wil je niet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2003 16:12 . Reden: punt ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1