Ik ben benieuwd met welke antivirusprogramma's jullie draaien op Windows 2000 Server. Ik gebruik bij klanten al jaren McAfee Netshield (met McAfee virusscan voor de clients) maar ik merk toch regelmatig dat Netshield niet onfeilbaar is. Volgens hem geen virussen maar ik heb net op een server van een klant gechecked met een online scanner en deze vind toch wel degelijk een worm.
Ben al met al niet laaiend enthousiast meer over McAfee (of Network Associates) antivirussoftware dus ben benieuwd met welke serverversies jullie goeie ervaringen hebben. Belangrijk is dat ik er ook Exchange mailboxes mee kan scannen, dit doe ik nu met McAfee Groupshield, wat overigens zijn werk wel vrijwel altijd goed doet, al is het niet de meest stabiele software.
Ben al met al niet laaiend enthousiast meer over McAfee (of Network Associates) antivirussoftware dus ben benieuwd met welke serverversies jullie goeie ervaringen hebben. Belangrijk is dat ik er ook Exchange mailboxes mee kan scannen, dit doe ik nu met McAfee Groupshield, wat overigens zijn werk wel vrijwel altijd goed doet, al is het niet de meest stabiele software.