Toon posts:

EULA probleem met 3D studio max...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom hier eigenlijk nooit, maar dit lijkt me wel de juiste plek om mn probleem neer te zetten.

ik heb dus eens 3d studio max 5 geinstalleerd maar tijdens de installatie wou ik toch 4 hebben, dus ik cancelen en wegdonderen. maar nu ik 4 wil installeren begint hij over de EULA (End user license agreement) te zeuren, volgens mij van de installatie van max 5. ik heb even in het register gekeken voor sleutels van max5, maar ik kon maar een paar vinden, en die losten niets op (gedeleted, heb backup van register gemaakt) hij heeft het ook over een MSI database, dat is toch die "wise installer"?

mischien dat iemand mij kan helpen...
ps, ik heb een plaatje van de error, maar ik kan hier niet echt makkelijk uppen...dit staat erin:

"WISECUSTOMCALLA"
You have not accepted the Ende User License Agreement.

Please indicate that you have read and understood and accepted the EULA by passing (via the command line) the MSI database proberty:
ACAD_SILENT_LICENSE=YES
installation will end

dit krijg ik dus bij de install....

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 13:02
Als je nou max 5 weer installeert, hem verwijderd, en dan 4 weer installeert, gaat dat?
Tenzij je dat al gedaan hebt. Ik kan namelijk niet uitmaken of je 5 al geinstalleerd hebt gehad, of alleen hebt geannuleerd durende installatie. Zijn het trouwens legale of illegale versies? :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, max5 opnieuw installeren werkt niet. en hij is NIET helemaal geinstalleerd, ge-canceled tijdens installatie.

illegale versie, (heb geen 3500 eurie)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:36

Zoefff

❤ 

3DSMax maakt gebruik van het CDilla licensing systeem, misschien is daarvan nog wat achter gebleven op je schijf, wat voor problemen zorgt?

Vaak gewoon in de root van je schijf waar windows op staat (verborgen mapje).

Overigens is GoT er niet voor om jou te helpen met je illegale software, dus ik vreesch dat hier binnenkort een slotje aan komt te hangen helaas..

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 18:36

Zoefff

❤ 

Trouwens, heb je al wel gereboot? Ik bedenk me ineens dat ik ook wel eens probs heb gehad met de installatie van 3DSMax, kreeg ik tijdens het installeren de EULA van een programma wat ik daar net voor had geinstalleerd, heel vaag 8)7

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
dat is spijtig van illegale sotware...maja ik geloof dat ik na 3 week (heb het probleem al een tijde) wel 1x heb gereboot :P
CDilla is ook niet de oorzaak heb het wel 10x erafgedonderd en weer geinstalleerd en alle mogenlijke combinatie's geprobed marja werkt niet.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:16
3D max 6 student licence, volledige licence voor 24 maanden = 100 euro

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 14:22:
nee, max5 opnieuw installeren werkt niet. en hij is NIET helemaal geinstalleerd, ge-canceled tijdens installatie.

illegale versie, (heb geen 3500 eurie)
Studentenlicentie als je student bent, lieve baas als het voor je werk is of gebruik dan gewoon een ander programma B)

Hoe je blijkbaar-niet-al-te-beste-warez-download aan de praat krijgen, is niet iets dat we op GoT voor je kunnen doen, dus succes :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.