Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Mogelijkheid ZELF topictitel aan te passen bij fout

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik ondervind bij mijzelf vaak het probleem dat ik een topictitel verkeerd neerzet, ik vergeet een woord of een foute spelling. Vaak zie ik een vergeten woord niet en dan post ik het topic en klets. Zie ik de fout nu pas na overgelezen te hebben!

Topicreport is natuurlijk heel erg handig, echter zou het de dames en heren controleurs niet een klein beetje tijd uit de handen nemen als een topicstarter eenmalig (bijv.) na een post zelf zijn topictitel zou kunnen aanpassen? Binnen een uur of 24 uur of 3 dgn. ofzo. Na een titelaanpassing zetten jullie een sterretje aan het einde. Als de TS het doet, kan misschien een # voldoen? Dan kan je ook weer zien dat de titel is aangepast door de TS.

Ik weet niet of het een simpel te introduceren functie is. Het lijkt mij in ieder geval zo dat gewone gebruikers als ik toch nog een beetje als Topicstarter net ietsje meer kunnen doen met het topic dan topicposters...

offtopic:
Ik heb trouwens nog wel meer functie's/mogelijkheden in mijn gedachten gekregen bij het maken van dit topic. Als ik ze nou eens zou uitdenken, kan ik dat dan ook hier posten? Al is het een dikke a4 lang?

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 04-12-2003 14:07 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

chem

Reist de wereld rond

Hier zijn Topicreports al voor... het is ook al vele malen gevraagd, en het antwoord blijft nee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.