[MSN Messenger] in v6.1.0203 kan ik venster niet verkleinen

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb 6.1.0203 een tijd trug geinstalleerd, en het 1e wat mij opviel is dat ik een geopend chatvenster niet zo klein kan maken als ik zelf wil.

Er zit een limiet aan, waardoor op mijn max resolutie 1024x786 een chatvenster vervelend groot blijft. Het gaat om het versmallen van een chatvenster.

Nu heb ik v6.0 terug gezet en daar kan ik een chatvenster zo klein maken als ik zelf wil.

Heeft iemand dit ook opgemerkt, en er eventueel een oplossing voor?

ps. ik draai XP

[ Voor 3% gewijzigd door DJ Chicken op 04-12-2003 14:23 ]

aahh durka durka durka

Verwijderd

eerst via extra - werkbalken de 'standaart' uitvinken dan kan je je scherm wel gwn verkleinen en als je 'opmaak' dan ook nog uitvinkt kan je hem helemaal klein maken :)

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 16:40:
eerst via extra - werkbalken de 'standaart' uitvinken dan kan je je scherm wel gwn verkleinen en als je 'opmaak' dan ook nog uitvinkt kan je hem helemaal klein maken :)
dit in msn zelf neme ik ana he

aahh durka durka durka

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
DJ Chicken schreef op 05 december 2003 @ 22:08:
[...]

dit in msn zelf neme ik ana he
waar zie jij ergens anders een 'extra' die van toepassing kan zijn op je probleem? ik ken alleen 'extra' in windows, maar dat doet niets met messenger ;)

probeer het gewoon, ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar wel bijna zeker. gewoon proberen, op een menu klikken gaat je pc niet van over de rooie :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Naast ^^^^, ik ONTSCHREEEEUW je topictitel even :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
G33rt schreef op 05 december 2003 @ 22:32:
[...]

waar zie jij ergens anders een 'extra' die van toepassing kan zijn op je probleem? ik ken alleen 'extra' in windows, maar dat doet niets met messenger ;)

probeer het gewoon, ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar wel bijna zeker. gewoon proberen, op een menu klikken gaat je pc niet van over de rooie :)
Thnx....opgelost

aahh durka durka durka

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Even in het kader van zelfreflectie; waar ging het verkeerd met het zelf vinden van deze oplossing? Wat kan je eraan doen om in de toekomst deze toch vrij simpele vragen niet te hoeven stellen en daarmee vaardiger met computers te worden?

Niet lullig bedoeld, maar serieus, daar heb je zelf wat aan en wij ook...

Ik stel deze vraag gezien:
Aantal posts: 861
:)

[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 07-12-2003 22:47 ]

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 09:00

RvV

F_J_K schreef op 05 december 2003 @ 23:01:
Naast ^^^^, ik ONTSCHREEEEUW je topictitel even :)
Ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik niets wijs worden uit deze tip. Of stond er eerst wel iets nuttigs op die plaats van die dakjes?

Y'24

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
F_J_K bedoelt met de dakjes 'zie bovenstaand'. Hij bedoelt [rml]G33rt in "[ MSN Messenger] in v6.1.0203 kan ik vens..."[/rml] er dus mee :)

Om even op sdomburg in te gaan, ik denk dat DJ Chicken voortaan zou kunnen proberen eerst alle menu's van het programma door te snuffelen op opties en her en der wat preferences m.b.t. uiterlijk te veranderen. Het geeft ook meer voldoening als het lukt na dergelijk aangeklooi en zelf werken dan als je een topic opent ervaar ik zelf altijd :)

[ Voor 58% gewijzigd door G33rt op 09-12-2003 20:28 ]

Pagina: 1