Toon posts:

[pdf/print] Traag!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PDF van 1 MB, wanneer ik deze PDF uitprint komen de eerste 3 pagina's (zonder beeldmateriaal) binnen een mum uit de printer.
Vervolgens komen er pagina's met afbeeldingen, dit kost ongeveer een kwartier?!!

Nu is dit normaal niet erg, maar dit document moet minimaal 5 x per dag uitgeprint te worden en dan wordt het wel irritant.

Aan de printer (HP Laserjet 4100n) ligt het niet volgens mij, en ook niet aan het netwerk..
Wie helpt?

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Dan moet je` print as image een keer uitzetten.` Dat kan aanzienlijk schelen.

Probeer ook eens een andere printen als je die hebt staan.

Verwijderd

Topicstarter
Suepahfly schreef op 04 december 2003 @ 13:54:
Dan moet je` print as image een keer uitzetten.` Dat kan aanzienlijk schelen.

Probeer ook eens een andere printen als je die hebt staan.
Waar zit dat?? ik kijk er denk ik overheen

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Pagina instellingen :?
ik weet het niet zo uit mijn hoofd en heb ook geen acrobat reader geinstalleerd.
Maar het zit er wel ergens.

Verwijderd

Topicstarter
Print as image staat uit.. stond al uit.. alleen zie ik nu dat het ook al fout gaat met mijn word bestand, er zit heel veel tijd tussen de pagina's..

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:16
Webdesign & Graphics >> Software Algemeen

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je kunt het postscript-printers of een RIP (al dan niet ingebouwd) erg moeilijk maken. In het verleden weleens met een creditcard bezig geweest met allerlei verloopen etc. Duurde een uurtje of 1,5 per plaat om te rippen. Terwijl het gewoon een bestand van weinig KB's was. Kan erg liggen aan de opbouw van een bestand.

Je zou kunnen checken wat er op de volgende pagina staat aan info. Desnoods een eventuele vector-afbeelding om kunnen zetten naar een highres-jpeg en die plaatsen. Kijken of het scheelt.

rip = raster image processor

[ Voor 5% gewijzigd door OzBoz op 04-12-2003 14:28 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1