IK ben bezig de WYSIWYG editor SPAW voor PHP te verbouwen. Want ik wordt helemaal gek van 10 paths instellen overal. Alles werkt dus goed.
Alleen nu heb ik de volgende 2 arrays (geprint met print_r()):
Deze werkt:
En deze niet:
Ik vreet me schoen op als ze niet identiek zijn.
De volgende code gebruik ik om ze te genereren:
De goede deze werkt later met de editor:
En ik wil dit hebben om de path name dynamisch op te vragen:
In $uploaded_image_dir staat toch echt dezelfde string.
Zodra ik bij de editor een plaatje wil invoegen zeurt hij dat de path niet goed is terwijl het toch echt 100% hetzelfde is. Ik snap er geen ene zak meer van.
Alleen nu heb ik de volgende 2 arrays (geprint met print_r()):
Deze werkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Array ( [0] => Array ( [value] => /icms/editor/images/upload/ [text] => Uploaded Images ) ) |
En deze niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Array ( [0] => Array ( [value] => /icms/editor/images/upload/ [text] => Uploaded Images ) ) |
Ik vreet me schoen op als ze niet identiek zijn.
De volgende code gebruik ik om ze te genereren:
De goede deze werkt later met de editor:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $spaw_imglibs = array( array( 'value' => '/icms/editor/images/upload/', 'text' => 'Uploaded Images', ), ); |
En ik wil dit hebben om de path name dynamisch op te vragen:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $spaw_imglibs = array( array( 'value' => "{$upload_image_dir}", 'text' => 'Uploaded Images', ), ); |
In $uploaded_image_dir staat toch echt dezelfde string.
PHP:
1
2
| $pathinfo = pathinfo($_SERVER['PHP_SELF']); $upload_image_dir = $pathinfo['dirname']. "/images/upload/"; |
Zodra ik bij de editor een plaatje wil invoegen zeurt hij dat de path niet goed is terwijl het toch echt 100% hetzelfde is. Ik snap er geen ene zak meer van.
[ Voor 21% gewijzigd door me1299 op 04-12-2003 13:52 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen