Toon posts:

HELP..een AMD 64 3200+ óf P4 3,2

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw setje kopen, maar ben er totaal nog niet uit..
Ik twijfel tussen een AMD 64, een P4 3,2 of een gewone AMD 3200+...

Ik heb zo'n 850 € te besteden... daar moet ik een processor, een mobo en geheugen (512 of 1g) voor hebben.....

Ik heb in ieder geval een mobo nodig met raid.. en de volgende dingen moeten er ook nog bij...1 x plextor DVD brander + 1 x Plextor cd brander + 1 x pioneer DVD speler.. en 4 HDD's

Ik twijfel of ik ook nog een andere voeding moet gaan kopen...? heb nu ATX 300W

Graag jullie advies over welke processor beter is.... Ik ben van plan om DVD's te gaan rippen.. een gamer ben ik niet..

Alvast bedankt... O+

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Nieuwe voeding zowiezo.

En wat voor 1, dat moet je zelf kiezen..

Verder zijn dit soort topics, "het was moet ik kiezen.." , niet zo gewenst.

Maak een duidelijke keuze aan de hand van reviews, en beslis zelf..

Ik ben geen AMD freak, dus zou ik je die niet aanraden.
En zo heeft iedereen wel zo zen eigen idee..

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 04-12-2003 13:49 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
En volgens mij heb je voor 850 euro ook geen althon 64 of P4 3.2 of AMD processor + een goed mobo + een goed geheugen

Edit:

Toch wel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Possible op 04-12-2003 13:53 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Zoals je op de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte kunt lezen wordt hier op GoT van de gebruiker verwacht dat hij/zij eerst vooronderzoek doet eer er een topic wordt geopend. In dit geval had je de FAQ van dit subforum kunnen doornemen: PMG FAQ. Kijk aldaar onder het kopje "welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?" :)

Er wordt dus van een Tweaker verwacht dat hij/zij zélf op zoek gaat naar de geschikte componenten voor diens systeem. In dit geval kan ik je aanbevelen om wat Athlon64 vs P4 reviews te lezen op het Web. Je kunt deze o.a. met Google vinden, bijvoorbeeld:
[google=athlon 64 vs pentium 4]
[google=amd athlon 64 vs p4]

Je kunt ook op de betere reviewsites (linkjes staan in de FAQ) navigeren naar zulke reviews :)

De moederborden en het geheugen kun je op dezelde manier vinden.

/overbodig

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 04-12-2003 14:02 ]

Dit topic is gesloten.