For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
"Am Einfachsten denkt man immer zuletzt"
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Maar volgens mij kan dat ook met windows wel ergens.
Maar goed, ik heb niets dan problemen met het ding, heb nu een accesspoint, en als ik iets te veel dataverkeer over het prismding stuur, loopt de driver vast ofzo, en moet ik de comp opnieuw opstarten.
Maar er zijn tooltjes voor prism kaarten waarmee je alle in kan stellen. Kweet niet hoe het heet maar het is vast wel ergens te vinden . Mischien op wirelessnederland.nl
Verwijderd
misschien dat je hier nog wat kan melden als het je gelukt is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 18:10 ]
De persoon in kwestie denkt er nu ernstig over om toch maar draden te trekken en maar gewoon 100BaseT aan te leggen, zeker nu XS4ALL een gratis multipc modem in de aanbieding heeft zitten.
Verwijderd
1. network connections
2. properties van het wireless ding
3. tabje Wireless Networks
4. vinkje weghalen bij Use Windows to configure etc.
5. rechts klikken op Prism icoontje in tray
6. Advanced configuration
7. selecteer peer-to-peer bij Network type
8. zorg dat je tcp/ip instellingen goed staan
Verwijderd
Verwijderd
Kun je mij uitleggen waar ik prism icoontje in "tray" kan vinden.Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 11:28:
Het is mij wel ooit gelukt. Je moet inderdaad uitzetten dat windows je boeltje configureert:
1. network connections
2. properties van het wireless ding
3. tabje Wireless Networks
4. vinkje weghalen bij Use Windows to configure etc.
5. rechts klikken op Prism icoontje in tray
6. Advanced configuration
7. selecteer peer-to-peer bij Network type
8. zorg dat je tcp/ip instellingen goed staan
Als ik bovenstaande instellingen juist heb geconfigureerd is dan mijn probleem
dat mijn verbinding verbreekt bij veel dataverkeer verholpen?
greetz
Dit topic is gesloten.
![]()