Zelf bouw comp doet niks.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
(jarig!)
Goeie middag,

Ik heb zelf een comp gebouwt alles derop en deraan.. Alleen nu doet die niks hij gaat wel aan alleen krijg geen beeld en de HDD doet ook niks (staat ook niks op) et is trouwens wel een SATA schijf die heb ik op men mobo geplugt en der zit een sata stekker voor de voeding op en de normale voeding (ik weet niet of dat goed is) maar had ook al de normale voeding deraf gehaalt maar dan gebeurt er ook niks. maar moet je nou eigelijk nog iets anders doen voor als je een hele nieuwe comp hebt?¿ of niet?

Dit zijn men [url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/5344[/url]specs[/url]

PS:vond et een beetje stom dat een er slotje werd opgegooit...
Alles doet et gewoon finnen draaien CD-roms doen et alleen men diskette drive blijft wel kontinu door gaan als ik er dan een floppy in doet gebeurt er als nog niks..

Wie kan me helpen.

Blaad

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

zBEASTORz schreef op 04 december 2003 @ 13:12:
PS:vond et een beetje stom dat een er slotje werd opgegooit...
Alles doet et gewoon finnen draaien CD-roms doen et alleen men diskette drive blijft wel kontinu door gaan als ik er dan een floppy in doet gebeurt er als nog niks..
Draai het kabeltje van je floppy eens om...

Heb je wel eerst afstandsbusjes in je kast geschroefd of zit het mobo direkt op de metalen grondplaat?

Zit je videokaart wel goed genoeg in het slot? Als er geen videokaart in je systeem zit zou die moeten piepen.

[ Voor 24% gewijzigd door RetepV op 04-12-2003 13:17 ]

Macbook Pro

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:15
De mod heeft hem niets voor niets op slot gedaan:

-Je Nederlands
-Meer informatie zou wel makkelijk zijn.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Volgens mij snap je het niet helemaal :/

Leren in een Vak!! (doe dat dan eens :o )

Haal alles los van je mobo, doe alleen je cpu erin + koeler..
Hoor je dan piepjes ?

En heb je je 12v stekker ook aangesloten ?

[ Voor 85% gewijzigd door Hoyden op 04-12-2003 13:18 ]

Verwijderd

Probeer je bios eens te resetten, en probeer als het kan eens een andere beeldkaart te gebruiken.

en check alles zoveel mogelijk! dat alle kabels wel goed steken enzo

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 10:41

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Draai dan je floppydrive kabel ff om....blijft dat lampje ook niet meer branden.

Verder kan ik hier niets zien. Alle MSI borden hebben status leds om aan te geven waar hij is met booten. Mischien heeft jouw moederbord dat ook wel.

Mijn netwerkje

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Jah man je Nederlands is niet te volgen tik eens een beetje normaal... Finnen...(geen commentaar) Misschien dat je mobo geheugen niet ondersteunt of misschien je voeding te weinig?

Verwijderd

Start eens met alleen de volgende onderedelen aangesloten:
- moederbord
- cpu
- RAM
- videokaartje

Verder hoeft er in principe niks aan te hangen om in het BIOS te kunnen komen. Werkt dat, dan 1 voor 1 apparaten erbij aansluiten en kijken wanneer het fout gaat.

(Als een eerder topic al op slot is gegaan, zal dat met deze ook heel snel gebeuren waarschijnlijk. Aangezien je erg weinig informatie geeft, is dat ook wel een beetje terecht.)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt het beleid en de troubleshooter niet gelezen. Da's onderhand wel duidelijk.

edit:
Als je het niet eens bent met slotjes, lees dan de FAQ van Lieve Adjes ;)

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 04-12-2003 13:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.