in een policy aangeven dat de gebruikers niet bij dat tabblad mogen komen,
heb zelf geen id waar je dat inschakelt, probeer daarop een search
En zou het niet kunnen dat ik iets in het register verwijderd ik heb nl alleen rechten om uit het register te verwijderen en poledit weer niet
hoi, zou je willen vertellen wat je al geprobeerd hebt? want zo blijft het een beetje gissen voor ons, en dat is best lastig
Dan kun je volgens mij nog steeds in de verkenner te werk gaan. Dit zou je inderdaad in de rechten moeten zoeken (of een extern programma) maar ik zou je niet aan kunnen wijzen waar.Tpn schreef op 04 december 2003 @ 13:32:
in een policy aangeven dat de gebruikers niet bij dat tabblad mogen komen,
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Via de verkenner kan je het altijd verwijderen. Niet kunnen verwijderen zou het hele idee van de cache redelijk vern#*ken.
Uberhaupt is het volgens van welke sites mensen bezoeken, niet iets dat je met de IE geschiedenis wilt doen, daar zijn serverside oplossingen voor zoals een proxy log.
Maar zie o.a. G33rt: [google=ie disable clear history], dit, etc. heb je al gedaan natuurlijk; wat heb je daar allemaal al van geprobeerd
Zoals het policy "History" op 1 zetten. En natuurlijk even in gpedit.msc rondkijken.
En waarom poledit niet; foutmelding?
Uberhaupt is het volgens van welke sites mensen bezoeken, niet iets dat je met de IE geschiedenis wilt doen, daar zijn serverside oplossingen voor zoals een proxy log.
Maar zie o.a. G33rt: [google=ie disable clear history], dit, etc. heb je al gedaan natuurlijk; wat heb je daar allemaal al van geprobeerd
Zoals het policy "History" op 1 zetten. En natuurlijk even in gpedit.msc rondkijken.
Vast. Wat heb je dan gedaan?Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:17:
En zou het niet kunnen dat ik iets in het register verwijderd ik heb nl alleen rechten om uit het register te verwijderen en poledit weer niet
En waarom poledit niet; foutmelding?
offtopic:
[radio3]
Een topicstart van 1 regel is noooit grappig
[/radio3]
[radio3]
Een topicstart van 1 regel is noooit grappig
[/radio3]
[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2003 08:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1