Inventarisatie Software voor WINNT (Monitor Serie Nummers)

Pagina: 1
Acties:

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beste mensen, Ik ben opzoeken naar iets heel specifieks. Namelijk een software waarmee ik een groot aantal NT machines kun inventariseren op Monitors.

In win2000/XP is het mogelijk op met applicaties zoals AEDA32, .Mtec of SSS deze informatie te achterhalen, via de Monitor bios. Echter is het mij niet geluk om deze informatie uit een NT machine te halen. Waarschijnlijk omdat deze informatie NIET in het systeem register staat vermeld.

Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken? misschien in dos?

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 09:48
Ben hier eigenlijk ook erg benieuwd naar. Kun je dan alle serienummers van pc en monitoren inventariseren dmv een programma?? Kan dit dan ook op een windows 2000 machine

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Guider schreef op 04 december 2003 @ 13:09:
Ben hier eigenlijk ook erg benieuwd naar. Kun je dan alle serienummers van pc en monitoren inventariseren dmv een programma?? Kan dit dan ook op een windows 2000 machine
Ja hoor, voor win2000 wel. met Mitec bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.mitec.cz/Data/Screenshots/MSI_Monitor.gif]

Verwijderd

kickje :)

Ik zoek eigenlijk ook zo'n tooltje om binnen het netwerk een inventarisatie te maken van de serienummers van de monitors en de computerkasten !

Ik gebruik momenteel Dameware NT UTilities voor het beheer van de systemen maar helaas zit deze functie daar niet in !