Zijn er nog van dit soort spellen/mods?

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Even terug naar het tijdperk toen Quake 2 nog het spel van de spellen was. Ik heb toen ooit eens een mod voor Quake 2 gedload waarmee het spel spel veranderde in een basketball wedstrijd. Je kon met je team een bal rond spelen en het was de bedoeling om deze bal door een basket te gooien.

Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/bball/warehjam.jpg

Nu vroeg ik mij af of er nog meer van dit soort spellen zijn, dus een 3d shooter-achtig waarmee een simpel team spelletje te spelen is ( basketbal, voetbal, lemmings achtig) Dus het liefst een spelletje waarmee je eens _niet_ hoeft te schieten met wapens/lasersguns/supersoakers/paintballs/enz.

Kom maar op!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

voor half-life zijn er vast wel van dat soort mods

hallo

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
je had voor halflife een mod waar je kon voetballen met zn allen :D Ook in een stadion enzo met mensen op tribune best grappig alleen weet niet meer hoe die mod heette :|

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Deathball voor UT2k3 is misschien zoiets.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Tarin

Just plain weird.

Ik ken iemand die in een team zat wat een bowling-mod aan het maken was voor UT2k3, hun codert was alleen gestopt (weggekocht door bedrijf oid), dus dat lag stil geloof ik.

Ik zal er eens naar vragen :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Met C&C Generals is er een Matrix mod. Kan je een Agent Smith maken. :P

dikzak

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Die Deathball voor ut2k3 ziet er wel mooi uit, maar ik kan nou niet opmaken of je daar elkaar nou ook kan doodschieten:? En uitproberen gaat niet, want ik heb ut2k3 niet.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hu9o schreef op 04 december 2003 @ 16:59:
Die Deathball voor ut2k3 ziet er wel mooi uit, maar ik kan nou niet opmaken of je daar elkaar nou ook kan doodschieten:? En uitproberen gaat niet, want ik heb ut2k3 niet.
Volgens mij is het een gewelddadige versie van voetbal, dus je kan elkaar wel afknallen :)

The devil is in the details.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

miekol

erm

Op de Xbox is nu toch zo een game? Daar moet je ook een bal over gooien en in een doel krijgen en daarbij kan je elkaar ook de kop in rammen :D

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
MaRc0 schreef op 04 december 2003 @ 17:00:
[...]
Volgens mij is het een gewelddadige versie van voetbal, dus je kan elkaar wel afknallen :)
Je kan enkel diegene met de bal door middel van een close combat wapen schade toebrengen dus dat valt heus wel mee. :)
Schieten komt er dus niet in voor.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Lijkt me toch wel de moeite waard eigelijk, maar eens proberen dan :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Je kan *echt* voetballen in Halfife. "IOS" heet de mod.

Afbeeldingslocatie: http://www.rataplan.net/files/got/cheer.gif

[ Voor 10% gewijzigd door HuggyB op 04-12-2003 18:18 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Bij ons op school zijn we bezig met het maken van meerdere UT2K3 mod's.
Eentje daarvan wordt een 'Flintstone'-race spel. Het idee is misschien wel leuk, maar nu maar kijken hoe het speelt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Nu ik het me herriner: er is een racemod voor UT2k3 :D

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:39

Wom

miekol schreef op 04 december 2003 @ 17:14:
Op de Xbox is nu toch zo een game? Daar moet je ook een bal over gooien en in een doel krijgen en daarbij kan je elkaar ook de kop in rammen :D
Deathrow is dat, alhoewel de bal dan wel een schijf is, komt het wel ophetzelfde principe als basketball neer. Maar dan wel iets geweldadiger ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ah, dat is idd wel lachen.
Werd alleen wel vet in mekaar geragt door de AI. :P

Verwijderd

MaRc0 schreef op 04 december 2003 @ 17:00:
[...]
Ja bijna, je hebt een soort airgun. Alleen in strafschop gebied kun jeje tegen stander "opblazen" .......... :)
Pagina: 1