Mijn draadloze NIC (pc) kan alleen verbinden met netwerk in 1 PCI slot. Het slot onder mjin AGP kaart. Nu heb ik een Radeon 9800XT die ik goed wil laten koelen en dus niet mijn NIC eronder wil hebben. Vreemd genoeg wil hij alleen verbinding met router en dus internet maken in dat PCI slot. Wanneer ik de kaart in ieder ander PCI slot plaats vertikt hij het om verbinding te maken. Hij herkent wel de draadloze netwerkverbinding maar kan niet connecten.
Laptop maakt moeiteloos connectie met internet?
Concreet: hoe kan ik toch connectie met internet krijgen wanneer ik mijn Nic in een ander PCI slot stop. Probleem is ontstaan sinds ik de Radeon 9800 XT heb. Toeval hoop ik
Eigen acties: Troubleshoot doorgelezen, wireless topic op got doorgelezen. IRQ's veranderd (nu weer op standaard)
PC
1600+ AMD, K7T266 pro2, Linksys WMP54G NIC (laatste firmware update), Win XP Pro SP1
Laptop
Acer Aspire 1703SM, Kobishi 54 PCMCIA kaart, Win XP Home SP1
Router
Linksys WRT54G, laatste firmware, (nog) onbeveiligd netwerk dus geen netwerksleutel
Provider
Chello
Laptop maakt moeiteloos connectie met internet?
Concreet: hoe kan ik toch connectie met internet krijgen wanneer ik mijn Nic in een ander PCI slot stop. Probleem is ontstaan sinds ik de Radeon 9800 XT heb. Toeval hoop ik
Eigen acties: Troubleshoot doorgelezen, wireless topic op got doorgelezen. IRQ's veranderd (nu weer op standaard)
PC
1600+ AMD, K7T266 pro2, Linksys WMP54G NIC (laatste firmware update), Win XP Pro SP1
Laptop
Acer Aspire 1703SM, Kobishi 54 PCMCIA kaart, Win XP Home SP1
Router
Linksys WRT54G, laatste firmware, (nog) onbeveiligd netwerk dus geen netwerksleutel
Provider
Chello