Toon posts:

Athlon 2600+ unlocken/oc-en

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na 4 jaar zonder probleem op een Athlon 500 systeempje te hebben gewerkt, was het toch wel tijd voor iets snellers. Dat werd dus een 2600+ op een a7n8x deluxe met 512 3200 DDR. Zelf de boel geinstalleerd en loopt nu als een zonnetje. Maar ik ben nu ook wel nieuwsgierig aan het worden naar mogelijkheden om het zaakje nog iets sneller te maken. Ik heb alleen GEEN ervaring met unlocken, oc-en, etc... Wie kan mij op weg helpen?

Alvast bedankt!

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
zie FAQ

edit: was verkeerd linkje

[ Voor 36% gewijzigd door vogeltje op 04-12-2003 12:11 ]

binnenkort een hele dikke casemod :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niets met Processors, Mobo's & Geheugen van doen. Immers, jouw CPU loopt standaard uitstekend? :P

Maargoed, lees dus de overclocking basics in de FAQ van het juiste subforum, zie ook het linkje van vogeltje B)

edit:
Ik zie zojuist dat dit jouw eerste post is op GoT. Bij deze Welkom op GoT :) Maar gezien de inhoud van dit topic heb ik niet het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte, zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dat maakt het surfen op dit forum alleen maar prettiger ;)

[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 04-12-2003 12:15 ]

Dit topic is gesloten.