• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
www.zvue.com

QUOTE:
The ZVUE Personal Video Player
The world's first video player that plays full-color, full-motion video for just $99!

The new ZVUE is the first, affordable handheld video player that plays full-color, full-motion video, photos and MP3 audio files.

Order your ZVUE now!.

Why just listen when you can view full-color, high-quality video that plays right in the palm of your hand? The ZVUE! can play any digital media! All the latest full-length movies, rock videos, TV Shows, cartoons, photographs—almost any video, audio or image can play on the hot new ZVUE! personal video player from HandHeld entertainment.
Just want to listen?
With the ZVUE, you can download and play MP3 audio and listen at incredible fidelity. And it's incredibly compact, and portable with a rugged, easy-to-hold new hard-cased design that fits right in your pocket—and can survive life in backpacks, and courier bags. Plus it runs for hours on just 4 AA batteries.

And the price?
That's the best feature of all—the ZVUE is just $99! Yes, you read this correctly. The world's first video player that plays full color music videos, extreme sports, entertainment!—all for $99!

Afbeeldingslocatie: http://www.zvue.com/t2/pics/zvue_photo_angle3.jpg
Voor $ 99,00 is dit toch een goede concurrent van de dure Archos ??
[ NL prijs zal wel € 125,00 worden ]

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Each ZVUE! PVP will have one SD/MMC slot, a high-performance media-enabled processor, a USB2.0/1.1 (Universal Serial Bus) port, and the ability to play MP3 files. In an effort to keep retail costs down, the ZVUE! will not include internal speakers, but each ZVUE! PVP will include a speaker jack and a pair of ear buds that will produce one of the highest fidelity sounds in a personal entertainment device today. HandHeld has also developed its own compression-decompression algorithm, known as the HHE CODEC, to handle real-time video decompression on the ZVUE! processor. ZVUE! PVPs will operate efficiently on four AA batteries to provide approximately eight to10 hours of viewing/listening time

mmc/sd blijft een - voor mij tenzij je die al hebt, is wel leuk qua prijs :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

wel grappig.. maar ondanks de HHE CODEC (was dat dan Divx 5.x afgeleide?).. wat kun je nou werkelijk kwijt aan film op een mmc/sd van 256 Mb? niet veel lijkt me..

[ Voor 3% gewijzigd door henkleerssen op 04-12-2003 11:38 ]

• HappyFun
  • Niet online
henkleerssen schreef op 04 december 2003 @ 11:38:
wel grappig.. maar ondanks de HHE CODEC (was dat dan Divx 5.x afgeleide?).. wat kun je nou werkelijk kwijt aan film op een mmc/sd van 256 Mb? niet veel lijkt me..
2 kaartjes van 256Mb en je hebt een hele film?
Kwaliteit hoeft ook niet hoog te zijn op zo'n klein schermpje ...scheelt veel Mb's :)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

HappyFun schreef op 04 december 2003 @ 11:40:
[...]

2 kaartjes van 256Mb en je hebt een hele film?
Kwaliteit hoeft ook niet hoog te zijn op zo'n klein schermpje ...scheelt veel Mb's :)
Vanuit het topic over de Orange smartphone weet ik dat er op een 256mb kaartje wel een film past. Dit omdat de kwaliteit en resolutie naar beneden kunnen.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ik snap wel dat veel op 256 mb kan...en als ik nou ff het filmpje wil laten zien op tv.. kan dat dan? Dan is de resolutie waarschijnlijk zo bagger.. dat dat niet kan...maar goed.

• HappyFun
  • Niet online
henkleerssen schreef op 04 december 2003 @ 11:56:
ik snap wel dat veel op 256 mb kan...en als ik nou ff het filmpje wil laten zien op tv.. kan dat dan? Dan is de resolutie waarschijnlijk zo bagger.. dat dat niet kan...maar goed.
volgens mij is het apparaat ook niet voor de TV (op foto's na) ?
Meer voor onderweg filmpjes kijken (trein, auto, fiets) B)

Die prijs is toch redelijk?
En misschien kan je er nog spelletjes op gaan spelen ook?

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

henkleerssen schreef op 04 december 2003 @ 11:56:
En tevens kom ik ergens een video output tegen op dit ding. Of zie ik iets over het hoofd? :?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

[zeurmode]
tja.. ik zie dan ff niet de meerwaarde tov een pda..waar je doorgaans nu ook gewoon een geheugenkaartje op kwijt kunt .. de enige meerwaarde is de sterke compressie methode die wellicht is gebruikt.. en dat het wat goedkoper is dan een pda.
Ik weet ook dat het voor onderweg bedoelt is.. maar dan geef me maar een pda.. die dan ook wat entertainment meer kan geven in de vorm van spelletjes (of wat dies meer zij)...
[/zeurmode]
;)

• HappyFun
  • Niet online
henkleerssen schreef op 04 december 2003 @ 12:04:
[zeurmode]
tja.. ik zie dan ff niet de meerwaarde tov een pda..waar je doorgaans nu ook gewoon een geheugenkaartje op kwijt kunt .. de enige meerwaarde is de sterke compressie methode die wellicht is gebruikt.. en dat het wat goedkoper is dan een pda.
Ik weet ook dat het voor onderweg bedoelt is.. maar dan geef me maar een pda.. die dan ook wat entertainment meer kan geven in de vorm van spelletjes (of wat dies meer zij)...
[/zeurmode]
;)
..je hebt gelijk ;) maar ik heb geen PDA functies nodig.
MP3 luisteren, filmpje is alles wat ik wil kunnen (zien/luisteren) :)

Links met meer informatie:
http://www.livejournal.com/users/ndr/280346.html
http://zvue.blogspot.com/ WebLog van ZVUE zelf?
http://reviews.cnet.com/H...4505-6499_7-30581951.html

Defunctus Deo Juvente

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Als deze zvue nou eens meerdere compressie methodes aan kon, meerdere formaten van flash cards kon hebben.. dan was ik wel geinteresseerd. Nu is die gewoon te duur.. omdat je dus ook nog een mmc/sd moet kopen..
Maar genoeg gezeurd.. in ieder geval wel een stap weer in de goede richting naar ultimate entertainment gadget... ;)

Verwijderd

De prijs is inderdaad een sterk punt, maar ik verwacht niet dat ie hier zo goedkoop uitkomt. Ik vraag me dan af of er een grote markt is voor dit soort apparaten.....

Ik heb zoals ik al zei een Smartphone, en die kan dat alles ook. zelfde prijsklasse ( met abo erbij dan), meer mogelijkheden. Er gaat echter wel een boel werk inzitten, want de software is bijna alles opensource en dergelijke. Dus je moet er wel zin in hebben

• HappyFun
  • Niet online
henkleerssen schreef op 04 december 2003 @ 12:21:
Als deze zvue nou eens meerdere compressie methodes aan kon, meerdere formaten van flash cards kon hebben.. dan was ik wel geinteresseerd. Nu is die gewoon te duur.. omdat je dus ook nog een mmc/sd moet kopen..
Maar genoeg gezeurd.. in ieder geval wel een stap weer in de goede richting naar ultimate entertainment gadget... ;)
MP4 pack is in januari 2004 te koop en wat ik ervan begrijp kan die dus ALLES aan.
Alle soorten kaartjes..

Defunctus Deo Juvente

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ze hem nou voor 200 dollar aanboden met laptop HD erin van 5-10GB ofzo, dan was het misschien leuk voor foto-opslag :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1