"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Maar met ntfs kan je er wel voor zorgen dat bepaalde groeppen er niet in kunnen.
Dan kunnen ze er toch niet in....ook al word het gedeeld.
Of zie ik dat verkeerd?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Is dat 'm misschien?
Vermeld ook even of het alleen lokaal op een pc is, of dat het een GPO moet zijn in een AD
[ Voor 32% gewijzigd door pistole op 04-12-2003 11:13 ]
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
Dit geld voor alle gebruikers op die computer, het zou een policy kunnen zijn maar ik kan deze ook niet zo 123 vinden.Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:13:
Je kan bij je netwerkinstellingen instellen dat je bestanden/printers kunt delen. Dit kun je aanvinken of niet.
En inderdaad zou TS moeten melden op het een local policy of een policy vanuit een DC moet zijn.
Het gaat om een computer in een werkgroep, via een switch verbonden met de rest van het netwerk.
Verwijderd
Je kan daar iig wel instellen hoe je startmenu druit ziet.
Of zeg ik iets doms??
Verwijderd
(Heb hier helaas NL versie)
Lokaal beveiligingsbeleid => lokaal beleid => toewijziging van gebruiksrecht => Toegang tot deze computer vanaf het netwerk weigeren.
Heb je hier iets aan?
Verwijderd
Voor het starten van een nieuw topic in GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld in de diverse policies, faq's en dergelijke zoals deze op het forum beschikbaar zijn. De 3 meest belangrijke punten uit deze policy zijn echter:
- Op GoT vinden wij het belangrijk dat je zelf eerst wat uit probeert, en wat zoekt voordat je een topic opent. Aan de ene kant geeft dit ons namelijk de indruk dat je er zelf ook moeite voor doet, aan de andere kant voorkomt het dat wij oplossingen voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt.
- Probeer in je topic zoveel mogelijk relevante informatie te geven. Denk hierbij aan welk operating systeem je draait, welke foutmeldingen je exact krijgt, wanneer een probleem zich voordoet (altijd, of doe je iets specifieks), wat er veranderd is voordat je dit probleem kreeg, en eigenlij zo'n beetje alles wat jij denkt te moeten vermelden.
- Kies een duidelijke topictitel.
Dit topic is gesloten.
![]()