Who's general failure, and why is he reading my disk?
Heeft de N1020 een drum/toner unit of zijn deze los vervangbaar? Zo ja dan lijkt het een drum probleem.
Kijk eens op de drum (afdrukrol) of de zwarte streep daarop zit, zo ja Xerox bellen (mits je em al vervangen hebt.)
Het lijkt een probleem met toner in de machine, dus eventjes helemaal schoonmaken wil waarschijnlijk helpen, ik heb hier ff geen service manual liggen maar als je bij de corotron-draden kan deze ff met een wattestaafje schoonmaken.
Kijk eens op de drum (afdrukrol) of de zwarte streep daarop zit, zo ja Xerox bellen (mits je em al vervangen hebt.)
Het lijkt een probleem met toner in de machine, dus eventjes helemaal schoonmaken wil waarschijnlijk helpen, ik heb hier ff geen service manual liggen maar als je bij de corotron-draden kan deze ff met een wattestaafje schoonmaken.
Bedankt voor de reactie, ik ga het even proberen
Het zijn componenten die los vervangbaar zijn
Het zijn componenten die los vervangbaar zijn
Kleine tip om te onthouden:
Zwarte strepen: doorgaans vuile machine of afdrukrol
Witte/lichte strepen: bijna altijd toner
Thanx Xerox Service desk, for hiring me for two yrs,
Zwarte strepen: doorgaans vuile machine of afdrukrol
Witte/lichte strepen: bijna altijd toner
Thanx Xerox Service desk, for hiring me for two yrs,
Ja maar het gekke is dat hij maar een paar keer per week zwarte strepen print, doorgaans doet hij het wel goed dus hoe het kan???
Is het voorspelbaar wanneer dit gebeurt? Zo ja dan terwijl er een foute pagina wordt afgedrukt de machine uitzetten als deze halverwege is, het halfbedrukte papier bekijken, waar komt de streep? Komt deze bij de drum? Of pas bij de fuser? Als het bij de drum is staan de strepen dan ook op de drum?
Is de drum beschadigd? Is de fuser beschadigd?
Dat het maar af en toe gebeurt kan ook als reden hebben dat de machine vuil is van binnen. Gebeurt het ook bij de interne testpagina. Het lijkt een serieus probleem. Dan zal ik toch eens met Xerox OpB helpdesk bellen
Is de drum beschadigd? Is de fuser beschadigd?
Dat het maar af en toe gebeurt kan ook als reden hebben dat de machine vuil is van binnen. Gebeurt het ook bij de interne testpagina. Het lijkt een serieus probleem. Dan zal ik toch eens met Xerox OpB helpdesk bellen
Pagina: 1