Toon posts:

[win2k3sPolicy] bij een Terminal, DNS, DC in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyz

Heb hier een testpctje...blabalba

Maar op deze staat ipv alleen terminal server. Ook DNS en DC geinstalleerd.

Weet iemand waar die policy staat waar ik in kan stellen dat users op dit systeem in kunnen loggen?
Want als ik met een gewone user in wil loggen staat er dat ik dat door de policy instellingen niet kan.

Nja... met installeren van de DC zeide ze ook dat ik met die policy's moest klooien.

Ghelp me.

Verwijderd

Topicstarter
RESOLUTION
To work around this issue, modify the Group Policy Object for the domain controller:
Click Start, point to Programs, point to Administrative Tools, and then click Domain Controller Security Policy.
Double-click the Security Settings folder, double-click Local Policies, and then click User Rights Assignment.
Under the Policy column, click Log on Locally, and then click Add.
Click Browse, click the appropriate group, and then click Add.
Click OK, click OK, and then click OK.
At a command prompt, type secedit /refreshpolicy machine_policy /enforce, press ENTER, and then press ENTER.

Thnx
Nu ffkes uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Werkt perfect

JE moet alleen dit vergeten om dit (secedit /refreshpolicy machine_policy /enforce) bij run in te voeren :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dj_Sonicx,

Probeer je topic iets beter te verwoorden - als je zelf al niet de moeite neemt je informatie intypt - nemen wij hier ook geen moeite om je topic maar proberen te beantwoorden.

Hou dit aub in de gaten - jouw topic start is de manier waarop jij mensen vraagt om hun ideeen, hun meningen en hun hulp - doe hier dan ook moeite voor. Geef bijvoorbeeld aan wat je zelf al gevonden hebt, en wat je zelf al gezocht hebt.

Dit topic is gesloten.