Ik zoek een programmmatje die automatisch een geselecteerd aantal mappen op grootte controleerd en het resultaat aan je laat zien, of nog beter, opslaan in een bestandje.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik vind alleenmaar programma's die mij de hele tree gaan geven. Ik heb zo'n 300 mappen die ik anders individueel op grootte moet controleren en noteren.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:00
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Welke keywords heb je gebruikt voor de GoT search?
Welke keywords heb je gebruikt voor google?
Wat heb je gevonden wat een deel deed wat je wilt?
Welke keywords heb je gebruikt voor google?
Wat heb je gevonden wat een deel deed wat je wilt?
Welkom op GoT! 
Maar goed, woei weer een opgeloste vraag
offtopic:
Er wordt wat op eerst zoeken gehamerd, omdat dat erg nodig is voor een vraag wordt gesteld op GoT en het uit je topicstart leek alsof dat niet was gebeurd (c.q. het bleek er niet uit). Je zou dus de volgende keer even kunnen aangeven wat je al wel had geprobeerd & wat dus niet goed genoeg werkte, scheelt ons dubbel "werk" doen
Er wordt wat op eerst zoeken gehamerd, omdat dat erg nodig is voor een vraag wordt gesteld op GoT en het uit je topicstart leek alsof dat niet was gebeurd (c.q. het bleek er niet uit). Je zou dus de volgende keer even kunnen aangeven wat je al wel had geprobeerd & wat dus niet goed genoeg werkte, scheelt ons dubbel "werk" doen
Maar goed, woei weer een opgeloste vraag
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1