Toon posts:

cpu 100% belast bij scrollen????

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik op internet zit en heb een internetpagina waarbij ik kan scrollen dan is mijn cpu gebruik 100% ?????????ook bij het typen van dit bericht zit er een vertraging in ????ik typ letters en even later komen de letters op het scherm????
windows xp pro
amd 2600
asus board
512mb intern.
Is het een windows instelling of geheugen kapot???
Wie oh wie kan mij helpen (systeem herstel lukt niet,dat heb ik al geprobeerd en xp staat er 3 weken op ????

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Probeer zelf eens wat meer informatie te geven.. kijk eens in je taskmanager, of daar misschien geen processes draaien die veel geheugen vreten. scrollen is inderdaad soms processorintesief hier had je ook zelf op kunnen zoeken. Verder is een nettere startpost zeker gewilt, en 20 vraagtekens hebben geen meerwaarde aan de tekst, wat je contacten op MSN ook mogen zeggen.

• declan001
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01-2023
wat nog wel eens wil helpen is je videokaart driver updaten. merk je ook vertraging in het startmenu?
of als je een nieuw venster opstart, kortom is de beeld opbouw erg traag?

su6

chance favors the prepared mind

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

thelonius,

Ik zie dit topic nu pas helaas - maar jouw topicstart is toch echt absoluut niet wat we van een topic op GoT verwachten, en aangezien je hier al enige tijd geregistreerd bent, had ik eigenlijk verwacht dat je dat toch wel zou weten :)

Uit jouw topic blijkt eigenlijk geen initiatief - iets wat we op GoT wel erg op prijs stellen, zo kan er bijvoorbeeld niet uithalen wat je (naast je systeemherstel) zelf al geprobeerd hebt. Ook bevat je topic wel erg weinig informatie, maar daarintegen wel iets te veel ?'s - iets wat de leesbaarheid niet echt beter maakt.

Ik ga je topic daarom ook sluiten - open eventueel gerust een nieuw topic, maar geef daarin duidelijk aan wat je probleem is, waar het zich voordoet, wat je zelf al gevonden hebt toen je op GoT zocht en dergelijke.

Dit topic is gesloten.