[XP] Msn automatisch aanmelden uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.844 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb de search gebruikt en google, en daar alle mogelijke opties geprobeerd. Vinkjes uitgezet in outlook, in de opties van msn in de voorkeuren. Maar toch blijf ik bij het opstarten steeds dit scherm krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/masonma/got/msn.jpg

Heeft iemand enig idee hoe je dit uit kan zetten. De search kon me geen oplossing bieden. Aangezien dit een pc is waar meerde mensen onder 1(admin) account werken moet dit opgelost worden.

Voor de duidelijkheid, msn meld zich niet direct aan, maar ik krijg bij het opstarten van xp het bovenstaande veld. Ook inloggen met een ander account helpt niet...

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Er is hierover in de search genoeg te vinden hoor. Check it.

Je kunt onder msn> Extra > Opties > Algemeen.
Gewoon kiezen voor auto aanmelden of auto opstarten van msn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

policies roelen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/msnpolicy.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

wat is dat voor een tool?

ik WEET hoe je disabled opstarten van messenger en heb zelfs een tooltje voor--> Xp antispy waarin een hoop irridingetjes van XP aan of uit gezet kan worden

http://www.xp-antispy.org...rent=category&filecatid=2

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 01:43:
wat is dat voor een tool?

ik WEET hoe je disabled opstarten van messenger en heb zelfs een tooltje voor--> Xp antispy waarin een hoop irridingetjes van XP aan of uit gezet kan worden

http://www.xp-antispy.org...rent=category&filecatid=2
Dat zit in XP/2000 ;)

• start -> uitvoeren -> gpedit.msc -> enter

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-12-2003 01:53 ]

• Krewcial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05-2011

Krewcial

Pukke Bo!

Ik denk dat wat de TS bedoelt is dat je niet dat knopje krijgt met een email adres, waarbij je alleen op dat knopje hoeft te raggen en hij dan gelijk inlogt, volgens mij wil de TS juist dat je iedere keer dat iemand wil inloggen, wie het ook is, je gewoon eerst je mail en wachtwoord moet invullen ipv alleen op dat knopje hoeft te klikken...heb ik gelijk?

Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...

Verwijderd

amazing...... ik heb xp nu al meer dan 1 jaar en heb regedit, msconfig, dxdiag en dergelijke gedaan en denk je dat je alles wel heb gehad en dan komt er 1 met dit. ik blijf maar leren ......

maar senks sir killalot :Y)

@Krewcial daar kan je best gelijk mee hebben, zoals ik het nu opnieuw herlees.....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 02:16 ]

• MauriX
Krewcial schreef op 04 december 2003 @ 02:05:
Ik denk dat wat de TS bedoelt is dat je niet dat knopje krijgt met een email adres, waarbij je alleen op dat knopje hoeft te raggen en hij dan gelijk inlogt, volgens mij wil de TS juist dat je iedere keer dat iemand wil inloggen, wie het ook is, je gewoon eerst je mail en wachtwoord moet invullen ipv alleen op dat knopje hoeft te klikken...heb ik gelijk?
Kijk er is tenminste 1 die me begrijpt! MSN mag wel opstarten,maar ik wil gewoon dat er niet komt te staan dat ik me kan aanmelden met dat email adres. Er moet komen te staan "aanmelden" maar als je die aan klikt MOET je je mailadres invullen en je ww.

Verwijderd

MauriX schreef op 04 december 2003 @ 11:39:
[...]

Kijk er is tenminste 1 die me begrijpt! MSN mag wel opstarten,maar ik wil gewoon dat er niet komt te staan dat ik me kan aanmelden met dat email adres. Er moet komen te staan "aanmelden" maar lje die aan klikt MOET je je mailadres invullen en je ww.
ik had hetzelfde,de enige oplossing die ik kon bedenken was een fout e mail adres invoeren en die automatisch laten aanmelden de hele tijd

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

MauriX schreef op 04 december 2003 @ 11:39:
[...]

Kijk er is tenminste 1 die me begrijpt! MSN mag wel opstarten,maar ik wil gewoon dat er niet komt te staan dat ik me kan aanmelden met dat email adres. Er moet komen te staan "aanmelden" maar als je die aan klikt MOET je je mailadres invullen en je ww.
Kom op he. Het staat gewoon in de search! Check mij vorige post> link.

Je kunt onder configscherm> gebruikersaccounts > Mijn .NET Passport wijzigen > Netwerkwachtwoorden beheren.
En dan dat eene mailadres wat dus steeds vanzelf inlogd daar ff verwijderen.

• MauriX
Hmmm, kan zijn hoor, maar ik heb heel veel search dingen afgezocht. Zal het vanavond proberen. Alvast bedankt!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 17:45

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

offtopic:
Leuk trouwens dat je je e-mailadres in het plaatje verbergt maar 'ie wel gewoon in je profiel staat :)

Passport-instellingen van Windows, inderdaad...
Pagina: 1