Jullie zullen je wel afvragen hoe dit kan... maar ik ben sinds afgelopen weekend de (gelukkige) eigenaar van 3 SunFire 280R's.
(Het is eerlijk verkregen 'handel', geen 'afgevallen lading' o.i.d.)
Het vervelende is dat er maar 1 sleuteltje bij deze 3 systemen zit.
(Deze servers zijn in het verleden eens van hosting locatie verandert en zijn waarschijnlijk tijdens deze actie verloren gegaan
)
Op zich niet zo'n probleem natuurlijk (want met dat ene sleuteltje kan ik alle 3 systemen aanzetten) maar ik wil 2 of wellicht alle 3 systemen verkopen en dan is het handig om (minimaal) 3 sleutels te hebben als deze systemen niet naar dezelfde (nieuwe) eigenaar gaan.
Kan iemand mij aan dit soort sleuteltjes helpen?
Indien ja, stuur dan ajb een mailtje (zie mijn profile voor de nodige info)
(Ja ik heb al een mailtje aan SUN geschreven maar nog geen antwoord mogen ontvangen)
(Het is eerlijk verkregen 'handel', geen 'afgevallen lading' o.i.d.)
Het vervelende is dat er maar 1 sleuteltje bij deze 3 systemen zit.
(Deze servers zijn in het verleden eens van hosting locatie verandert en zijn waarschijnlijk tijdens deze actie verloren gegaan
Op zich niet zo'n probleem natuurlijk (want met dat ene sleuteltje kan ik alle 3 systemen aanzetten) maar ik wil 2 of wellicht alle 3 systemen verkopen en dan is het handig om (minimaal) 3 sleutels te hebben als deze systemen niet naar dezelfde (nieuwe) eigenaar gaan.
Kan iemand mij aan dit soort sleuteltjes helpen?
Indien ja, stuur dan ajb een mailtje (zie mijn profile voor de nodige info)
(Ja ik heb al een mailtje aan SUN geschreven maar nog geen antwoord mogen ontvangen)
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)