Na aanleiding van een aantal berichten bij meuktracker: Edimax BR-6104 0.64 vroeg ik me af hoe dat nou precies zit bij de firmwares van deze router.
Bij mij was het de adapter die 8 dagen voor einde garantietermijn kapot ging en ik van MyCom een compleet nieuwe kreeg, dat was afgelopen september.
Als ik nu in mijn router bij 'status' kijk zie ik:
Terwijl ik bij de meuktracker en de edimax site nergens die firmware vind.
Ik twijfel om te upgraden van firmware. Zeker omdat op de edimax website nu ook een 6104K router staat met, op het eerste gezicht, exact dezelfde features en look. Wat deze dan anders is ? Ik heb iig. bij mij niks anders dan type 6104S kunnen ontdekken maar wat ik daarmee moet ?
Ik heb eigenlijk hetzelfde menu als mijn vorige router had met firmware 0.64 maar why-o-why is er geen link op de edimax website maar vind je die 0.64 alleen als je in die directory gaat zoeken daar.
Een aantal onduidelijkheden waar misschien iemand uitleg over kan geven ?
alvast bedankt.
Bij mij was het de adapter die 8 dagen voor einde garantietermijn kapot ging en ik van MyCom een compleet nieuwe kreeg, dat was afgelopen september.
Als ik nu in mijn router bij 'status' kijk zie ik:
code:
1
2
3
| Hardware Model: EDiMAX-6104S Boot Code Version: V1.5-6104S Runtime Code Version: v0.10 (Apr 9 2003 16:20:08) |
Terwijl ik bij de meuktracker en de edimax site nergens die firmware vind.
Ik twijfel om te upgraden van firmware. Zeker omdat op de edimax website nu ook een 6104K router staat met, op het eerste gezicht, exact dezelfde features en look. Wat deze dan anders is ? Ik heb iig. bij mij niks anders dan type 6104S kunnen ontdekken maar wat ik daarmee moet ?
Ik heb eigenlijk hetzelfde menu als mijn vorige router had met firmware 0.64 maar why-o-why is er geen link op de edimax website maar vind je die 0.64 alleen als je in die directory gaat zoeken daar.
Een aantal onduidelijkheden waar misschien iemand uitleg over kan geven ?
alvast bedankt.
[ Voor 2% gewijzigd door Mr.CeeJay op 04-12-2003 00:07 . Reden: typos ]
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt