ms-6340 athlon1Ghz + geforce XFX5600

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02
vraagje heeft iemand ervaring met dit moederbord.
ik heb hem hier liggen op het Mb staat rev1 het bios zegt dat bios versie 6.3 erin zit dit is alleen voor rev5 en cpu-z zegt rev2. anyways ik moet dus al apic ofzo uitzetten in het bios voordat ik winxp kan installeren
en daarna gaat het nog fout...
alle directx apps lopen vast.. pas na installen van de latency en de laatste drivers krijg ik wat beeld en dan zitten er nog fouten in...

enig idee ?!?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Doe eens wat aan je openingspost, hier kan ik geen chocolade van maken ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Tis idd een uitdaging :)

Wat voor voeding heb je? Trekt die voeding die FX5600 wel? Op mijn FX5700 Ultra zit een aparte molex connector voor de stroom - heb je die ook? Zo ja, zit deze dan (goed) aangesloten? Zit de kaart wel goed in het AGP slot?

Heb je al een andere VGA kaart geprobeerd? Werkt die FX5600 wel in een 2xAGP slot? (ik gok dat het een 2xAGP mainboard is?).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 19:06
Dit is niet echt te lezen :/ . Leg het aub duidelijker uit, zet er ook ff je andere specs er bij :).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

tazzman schreef op 04 december 2003 @ 00:21:
Tis idd een uitdaging :)

Wat voor voeding heb je? Trekt die voeding die FX5600 wel? Op mijn FX5700 Ultra zit een aparte molex connector voor de stroom - heb je die ook? Zo ja, zit deze dan (goed) aangesloten? Zit de kaart wel goed in het AGP slot?

Heb je al een andere VGA kaart geprobeerd? Werkt die FX5600 wel in een 2xAGP slot? (ik gok dat het een 2xAGP mainboard is?).
Mijn FX5600 heeft geen aparte voedingsstekker (en als ik me niet vergis hebben ze dat ook niet nodig), ms-6340 is een b-merk MSI K7 Turbo en die ondersteunt wel agp 4x ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou TS in dat geval aanraden om anders ff een nieuwere BIOS te flashen en alle settings terug te zetten naar factory default. Misschien heeft hij de FSB oc'd? Je weet maar nooit :)

Anders ff ander videokaartje proberen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Als je een topic opent, duidelijk schrijven! Hoofdletters, interpunctie en af en toe een lege regel verhogen de leesbaarheid -en dus ook de kans op antwoorden waar je wat aan hebt- aanzienlijk.

PMG Beleid

Er ontbreken nogal wat details in je post, met name hoe je BIOS settings staan en wat voor voeding je hebt. Mijn ervaring met de MSI 6340 R.1.0 (uATX versie van de K7TPro) is dat het een marginaal stabiele plank is waar je zeker niet teveel van moet vragen, al is het alleen dat bij het minste of geringste voedingsprobleem de condensatoren spontaan de geest geven.

Het kan heel goed zijn dat de AGP voeding in het moederbord (hij moet 3.3V naar 1.5V omvormen) gewoonweg die GPU niet aankan, maar het kan ook tig andere dingen zijn- iig komen we er met een dergelijke topicstart niet uit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.