Toon posts:

DVD's kunnen niet gebrand worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik heb pas de dvdbrander Lite-On 811s gehaald met 10 lege
2 speed -dvd's (merk: E-Master)

Ik wilde dus een paar avi filmpjes op een dvd branden maar op het eind gaf het de volgende fout aan: end session could not finalize disc-at-once

mijn 2de dvd was wel gelukt omdat ik no multisession had gepakt en de 1ste keer wel, maar deze keer bleek 1 filmpje het niet te doen.

op de 3de dvd zette ik een paar iso's... weer de foutmelding end session could not finalize disc-at-once. De dvd bleek toen ook niks op geschreven te zijn want k kon het nogmaals gebruiken terwijl simulatie uitstaat 8)7

Een vriend van me heeft dezelfde brander gekocht en ook dezelfde dvd's en hij heeft precies hetzelfde probleem. Bij hem wilde iso's erop branden wel lukken maar de andere dvd's die hij brandde was ook de end session foutmelding

Ik heb met een dvdrw die bij de dvdbrander meegelevert was gebrand en die bleek het heel normaal te doen, ik weet dat het dus aan de dvd's kan liggen maar ik kan ze niet kwijt en ik vind het gewoon raar dat het de ene keer wel werkt en dan weer niet... |:(

plz wie kan me helpen? :'(

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:10

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik snap er weinig van, wat ben je aan het branden? hollywood movies of zelfgemaakte filmpjes??

Want volgens mij kan je niet 3 hollywood movies op 1 dvd gooien zonder een switch menu te hebben en volgens mij past dat ook niet tenzij je wel heel erg ver gaat met comprimeren.

Verwijderd

Topicstarter
nee het zijn zijn gewoon films die ik heb gedownload. (divx)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 23:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
kheb van een vriend van me de firmware gekregen wat hij ook gebruikte (heeft ook weer dezelfde brander als mij) en deze heb ik dus geinstalleerd (dvdbrander dus geflasht)

Ik brandde een dvd en opeens geen foutmeldingen meer 8)7

morgen zal ik er nog een branden om uit te testen... :z

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 03:53 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Branden als DATA he!

Als hij de DVD niet afsluit, kun je dat alsnog later in Nero ( efkes in de menutjes duiken daarvoor )

Heb ik ook eens gehad, mijn met PX708A, maar dat was met firmware 1.03... daar is echt iets mis mee hoor. Nu zit ik dus terug op firmware 1.02.

[ Voor 38% gewijzigd door swampy op 04-12-2003 03:55 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
die vriend van mij brand het als DVD [ISO] en ik heb dat ook gedaan, maar bij hem gaat het goed en bij mij niet. ik kan het natuurlijk wel proberen als data te branden

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat de brander niet met dit type dvdr's kan werken... :'(

nou jah dan moet ik maar arita's kopen die die vriend van me ook heeft (wat blijkbaar wel goed werkt)

thnx anyway _/-\o_

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Laat me raden... Nero? Gebruik eens RecordNow en weg zijn je problemen ;)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Laat me raden... Nero? Gebruik eens RecordNow en weg zijn je problemen;)

nee dit blijkt ook niet te werken, hier krijg ik een melding dat er een paar bestanden niet konden gebrand worden. Ik zal maar andere dvd's gaan halen want ik weet niks meer... 8)7

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:10

WiXX

Kijk uit malloot een...

Eerst rippen met smartripper dan de film comprimeren met dvd2one (kan je ook kiezen voor alleen de film). En dan die files branden via nero, werkt perfect.

Verwijderd

WiXX schreef op 06 december 2003 @ 04:16:
Eerst rippen met smartripper dan de film comprimeren met dvd2one (kan je ook kiezen voor alleen de film). En dan die files branden via nero, werkt perfect.
t zijn divxjes :Z :P
Pagina: 1