Toon posts:

NFS underground met Wingman Formula Force

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een Logitech Wingman Formula Force gekocht, en ben er Need for Speed Underground mee aan het spelen, maar ik vlieg alle kanten op :S ..
Er is op zich prima te sturen, maar in scherpe bochten ed gaat het niet goed :(

Heeft iemand toevallig de juiste instellingen gevonden voor NFS-U? (Axis sensitivity, Range, etc..)

Raymond

<edit> Oeps, in verkeerde game-forum gezet.. Maar goed, ik hoop dat mensen hem hier ook zien... (Of een mod hem verplaatst :) )

</edit>

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 22:54 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:53
U vraagt, wij moven. :+

There is no magic.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

tjah euh vaag, kheb zelf een logitech force geval,

gewoon geinstaleerd en gekalibreerd ik heb verder niets aan instellingen veranderd... ben ik binnen NFSU eignelijk ook niet tegen gekomen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Topicstarter
In NFS zelf kan je ook niets wijzigen qua sensitivity, ik bedoelde meer de instellingen in Wingman Profiler. De wijzigingen die je hier maakt hebben zwaar invloed op de bediening, maar het is vrij veel werk om alle instellingen te proberen, vandaar dat ik vraag of iemand toevallig de ideale instellingen heeft gevonden

Verwijderd

Je hebt em dus wel gekalibreerd want dat helpt natuurlijk :) :?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 18:49
Heb er vandaag ook 1 gekocht :) Kost me toch geen hol omdat ik in die PC winkel werk. Je kunt er idd niet zo fel mee sturen als met de pijltjes toetsen. Over dat slingeren.. je moet wel gas lossen als je ergens tegenop knalt :) Ik vind dat wel mooi zo, gas los, remmen en schakelen :) Is eens wat anders dan saai met 1 hand op je pijltjes toetsen zitten en sturen en altijd winnen.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb zon Momo stuurtje.. Gewoon NFS starten.. en werkt perfect

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 19:20
Ik heb ook een Logitech en in windows zelf gekalibreerd en hij loopt als een trein, geen enkele problemen gehad tot nu toe, alhoewel ik zonder stuur beter tijden kan halen dan met het stuur, waar dat aan ligt mag joost weten, maar geen problemen met de normale besturing van de auto

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu die profiler-tool uitgezet, en het stuurt een stuk lekkerder zo :)
Gewoon kaal NFS opstarten dus..
Ik haal inderdaad ook betere tijden met de pijltjes, maar dat zal wel komen omdat ik nog aan het stuur moet wennen. Die Force-Feedback is in ieder geval helemaal geweldig :9

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 18:49
Ja het stuurt ook allemaal wel, maar niet zo scherp als met de pijltjes. Dat bedoelt de TS.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:19

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik heb ook een probleem met dit stuur: De kant waar je op stuurt wordt bv.: Links--->Rechts en andersom ook :?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 15:42

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

NFSU stuurt voor geen ene meter met een stuurtje (iig niet met mijn logitech formula force). Ook de force feedback vind ik minder. Om het stuurtje geheel tot zijn recht te laten komen moet je een ander spel spelen. Ik heb echter de laatste tijd weinig race games gespeeld dus kan je niet aan een recente titel helpen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:58

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Hmmz, ik zie dat ik deze beter hier had kunnen plaatsen:
- [rml][ NFSU] Oplossing voor Logitech MOMO Wheel...[/rml]

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

Pagina: 1