Ik heb enkele dagen geleden men digitale camera uit een usb drive getrokken en terug ingestoken en windows wou de cam niet meer detecteren, heb het bios gecontroleerd, heb ander usb slot geprobeerd(onboard + usb kaart) maar niets werkt. Ik probeerde hetzelfde met de printer en alle andere usb-toebehoren en alles geeft hetzelfde resultaat: als ik het uittrek komt er een geluidje dat het gedisconnect is, en als ik het weer insteek gebeurt er helemaal niks... IK heb alle updates gedownload van microsoft, en de nieuwste drivers voor hardware en nieuwste bios. Voor mijn systeemspecs, zie sig
Heb je al in je device manager gekeken of je usb daar niet met vreemde tekens staat? heb je al in je eventviewer gekeken of daar niets vreemds in staat.
er staat een vraagteken bij de usb-controller 
er staat dat de drivers niet geinstalleerd zijn, maar ik had ze wel geinstalleerd en ze werkten wel, nu ben ik wel de cd van men mobo kwijt
er staat dat de drivers niet geinstalleerd zijn, maar ik had ze wel geinstalleerd en ze werkten wel, nu ben ik wel de cd van men mobo kwijt
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 22:11 ]