ISDN doorschakel probleem

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ik heb een probleem met het doorschakelen van een "extra" ISDN nummer. De situatie is als volgt: m'n ouders hebben een tel nr. dat ze willen houden, het hoofdnummer. Daarnaast is er een fax nr en zijn er 2 extra isdn lijnen over in de studeerkamer. Nu wil ik dus die lijn in de studeerkamer door laten schakelen naar een mobiel nummer, maar als ik dat nummer doorschakel worden ALLE nummers doorgeschakeld, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Hoe los ik dit op? Via de *06* programmeercode uit de manual van de duovox lukt het ook niet.

Ook bij een kameraad van me wil het niet vlotten, daar hebben ze een chicago 220 waar *21*, *210* niet werken, enkel *610* werkt, maar ja... 20 seconden voordat ie doorschakelt heb je ook weinig aan, de meeste mensen hebben dan al neergelegd.

Ook vanmiddag de KPN al gebeld, maar die wisten er ook maar weinig van :(

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Ik denk misschien dat het ligt aan het feit dat de telefoon in de studeerkamer ook overgaat als men het hoofdnummer belt, maar als ik de nummers probeer in te stellen krijg ik direct in gesprek toon... :(

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

http://www.kpn.com/common/downloads/03/1_DUOVOX1.pdf

Hier is een link naar de handleiding van de betreffende Duovox.
Je zou hem eerst even opnieuw kunnen inschakelen. Eerst * 08* 0 en daarna weer inschakelen emt * 08 * 1.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Reeds geprobeerd, werkt niet... krijg na *0 al in gesprek toon...

Verwijderd

Ja, dit is een appart verhaal. Wellicht is het overgaan op een Quatrovox de oplossing.. Deze zijn nog zat 2de hans verkrijgbaar.

Verwijderd

Inferno schreef op 03 december 2003 @ 21:29:

Ook bij een kameraad van me wil het niet vlotten, daar hebben ze een chicago 220 waar *21*, *210* niet werken, enkel *610* werkt, maar ja... 20 seconden voordat ie doorschakelt heb je ook weinig aan, de meeste mensen hebben dan al neergelegd.

Ook vanmiddag de KPN al gebeld, maar die wisten er ook maar weinig van :(
waarschijnlijk heeft hij de zgn. facliteit Direct Doorschakelen niet op z'n lijn. Hiermee krijg je nl. toestemming om een doorschakeling op de centrale van KPN te activeren. Deze facliteit is gratis en 1 telefoontje naar 0900-0244 is voldoende (optie 1,1,3)

De DuoVox is berucht vanwege doorschakelproblemen, om een doorschakeling te deactiveren moet je *21*# toetsen ipv #21#, overstap naar een andere centrale is idd het overwegen waard. Ik zou voor een Webvox II gaan, deze heeft ook 2 analoge poorten net als de DuoVox. Bovendien in de aanbieding voor 71,50

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 09:28:
[...]

waarschijnlijk heeft hij de zgn. facliteit Direct Doorschakelen niet op z'n lijn. Hiermee krijg je nl. toestemming om een doorschakeling op de centrale van KPN te activeren. Deze facliteit is gratis en 1 telefoontje naar 0900-0244 is voldoende (optie 1,1,3)
Ik ben dus die 'kameraad' en heb net gebeld, maar bij 1, 1, 3 kom ik heel ergens anders uit. :? Over wijzigen van je abonnement... lijkt me niet goed. :p Ook had ik dus gister al met de KPN gebeld en die medewerkster had gekeken naar mijn nummer en ze zij dat er geen speciale meldingen oid bij m'n nr stond, dus ook dat vind ik erg raar.
Pagina: 1