[KPN] Gratis PrePay-kaart

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik word door KPN beloond, omdat ik blijkbaar een trouwe klant ben (ik heb recentelijk mijn abbo verlengd, waarbij ik een gratis Nokia 3100 heb ontvangen). Men is daar zo 'blij' mee, dat ik een gratis PrePay-kaartje krijg.

Dit meld ik, omdat er eigenlijk alleen maar negatief wordt gedaan over KPN. KPN is een groot en log bedrijf, waar nu eenmaal af-en-toe wat fout gaat. Desondanks ben ik toch blij met KPN (zowel mijn GSM als ADSL gaat via KPN; vaste telefonie niet, da's te duur ;)).

Het bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17168/full.jpg

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Orange geeft prepaid SIM kaarten inmiddels al ongeveer 2 maanden weg na een verlenging via de klantenservice of een nieuwe aansluiting in een shop... Dus erg origineel is het niet. Ze moeten toch wat doen aan het teruglopende marktaandeel.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mooi dat je er blij mee bent, want KPN is er natuurlijk ook blij mee. Ze hopen gewoon dat je hem in een oude telefoon doet, en dat ze hem dus snel terugverdienen.

Orange doet hetzelfde, die geven bij nieuwe abo's ook een pre-paid pakket zodat je je oude tel met die pre-paid kaart aan je zusje geeft ofzo.

• pven
  • Niet online
Ik wist niet dat Orange dit al een tijdje doet. Nu moet ik dus helaas concluderen dat dit geen origineel kado is van KPN. ;( ;)

Verwijderd

Zo bedoelde ik het niet... :) Als jij er maar blij mee bent, toch?! Het blijft een leuke actie.

• pven
  • Niet online
Wat ik me wel afvraag is waarom ik nu pas een kado-tje krijg. Ik betaal al ruim twee jaar iedere maand ongeveer 35 EUR aan ze, wat dus totaal 840 EUR is; dan mag er wel een prepay-kaartje van 16 EUR vanaf.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:14
Iedereen krijgt zo'n ding, heb zelf net een nieuw abo en kreeg ook brief. Was een gratis M55 + gratis allround abo, nu dus ook nog een gratis prepaid kaartje :)

Verwijderd

Zijn ze bij mij toch een beetje laat mee . Want ik heb mijn oude toestel al verkocht 8)7

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Daar kwam mn huisgenoot laatst ook al mee aanzetten.. of ik het misschien kon gebruiken (niet dus). imo gewoon een manier van reclame maken om meer KPN abo's te krijgen (die uiteindelijk weer moeten opwaarderen enzo).
Pagina: 1