Toon posts:

Muis beweegt uit zichzelf

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK hoop dat hier iemand me kan helpen..

Mijn muis doet al enige tijd ontzettend raar..
Dan zit ik gewoon met dat ding te schuiven, over het beeldscherm, en om de zoveel tijd vliegt 'ie ineens alle kanten op, klikt allerlei dingen aan, alsof 'ie een eigen leventje leidt.. dan ram ik op wat knoppen op m'n toetsenbord en dan doet 'ie 't weer even voor een paar minuten..
Dit probleem wordt steeds erger en 't is nu zover dat ik dus alles met sneltoetsen moet doen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
(niet aan de muis in ieder geval, het probleem doet zich bij meerdere muizen voor)

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:56

Marcelloz

IT dude with a beard

Ik kan je niet helpen, een GoT moderator wellicht... aan een slotje ;)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

hoe is de muis/de muizen op je PC aangesloten?

PS2,usb of serieel....

Kijk eens of er geen stof/vuil in het slot zit en/of probeer een ander slot

en verkeerde forum BTW :>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, of een schopje mischien? ik zie dat dit beter in een ander forum had kunnen staan

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-12 16:32
Dell optische muis met staartje? Heb ik bij m'n ouders thuis ook last van. Gelukkig zit ik daar niet zo vaak :). Op m'n werk trouwens ook af en toe, maar op die compu zit ik nooit. Geen oplossing, wellicht wel meer specifieke info.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wordt geregeld als je even linksboven op het handje klikt en het vraagt. Maar ik ben je al voor geweest.

Trouwens, Merk en modelmuis en opgave van het gebruikte OS zou ook aardig welkom zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Guardian Angel op 03-12-2003 21:20 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:17:
hoe is de muis/de muizen op je PC aangesloten?

PS2,usb of serieel....

Kijk eens of er geen stof/vuil in het slot zit en/of probeer een ander slot

en verkeerde forum BTW :>
't is geen hardware probleem... de dingen die de muis doet zijn vrij gericht.. vensters halveren, snelkoppelingen maken en vanalles verslepen en afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 03 december 2003 @ 21:18:
Wordt geregeld als je even linksboven op het handje klikt en het vraagt. Maar ik ben je al voor geweest.
bedankt :)

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:19:
[...]

't is geen hardware probleem... de dingen die de muis doet zijn vrij gericht.. vensters halveren, snelkoppelingen maken en vanalles verslepen en afsluiten.
klinkt niet echt vertrouwt, draait er misschien een trojan op je pc?
heb je een goeie virusscanner/firewall?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze:

Merk: Microsoft
Model: Weet ik niet, maar doet er niet toe aangezien 't een softwareprobleem is
Besturingssysteem: Windows 2000 :)

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

hulp nodig om op het handje te klikken? met zo'n schokmuis kan het lastig zijn >:)

maar wat voor type muis is het nou?
USB, of PS2

@Tubbie serieel dat meen je toch niet serieus he? :X

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:19:
[...]

Dat klinkt inderdaad als een hacker

kijk eens of het ook gebeurt als je je internet kabel eruit trekt

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:08

mcB

Heb je niet per ongeluk 'radmin.exe' in je processenlijst staan?

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Topicstarter
BoyGenius schreef op 03 december 2003 @ 21:23:
[...]

klinkt niet echt vertrouwt, draait er misschien een trojan op je pc?
heb je een goeie virusscanner/firewall?
Nou je 't zegt, ik heb sinds een maand of 5 (laatste herinstallatie) geen virusscanner meer.. Heb wel verschillende pogingen gedaan om er een te downloaden maar zonder succes.. Ben bang dat ik toch maar es een (duur) officieel setje moet gaan aanschaffen :{

Verwijderd

Als je een muis met een draadje hebt (je vermeldt zoiets essentiels nu niet) dan zou het een lichte draadbreuk kunnen zijn.
Als je een USB Muis hebt (ook dat vermeldt je niet) kun je proberen bij Apparaatbeheer alle USB-controllers te herinstalleren.

Verwijderd

Topicstarter
Wolfboy schreef op 03 december 2003 @ 21:24:
hulp nodig om op het handje te klikken? met zo'n schokmuis kan het lastig zijn >:)

maar wat voor type muis is het nou?
USB, of PS2

@Tubbie serieel dat meen je toch niet serieus he? :X
Serieel dus :{

Maar 't is geen hacker, aangezien 't al een tijd aan de gang is, en ik neem niet aan dat er iemand 24 uur per dag, 2 maanden lang mijn pc loopt te hacken ;)

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

doe eens zo'n gratis anti-virus scan ofzo

of installeer een gratis anti virus scanner
avg ofzo

edit:
ik dacht dat serieel inmiddels wel uitgestorven was, nofi hoor O-)

[ Voor 25% gewijzigd door Wolfboy op 03-12-2003 21:30 ]

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Scheel B)

[ Voor 87% gewijzigd door OneUp op 03-12-2003 21:33 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

-Cargo- schreef op 03 december 2003 @ 21:29:
Ik heb het ook wel eens als er stof op het lasertje zit van mn optische muis...is dat het niet?
lees eerst voor je reageert graag
hij heeft meerder muizen geprobeerd en het is gericht :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus een seriele muis en 't ligt NIET aan de muis, aangezien 't zich bij meerdere muizen voordoet..

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Draai eens Spybot/Ad-aware en een virusscanner.

ARME AOW’er

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Even offtopic hoor, maar wat brengt je ertoe dit in een forum als "Dutch Power Cows" te plaatsen? Klinkt "Overige Hardware" niet veel aanlokkelijker? (ik heb het even gereport, zal zo wel verplaatst worden)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

m.m schreef op 03 december 2003 @ 21:38:
Even offtopic hoor, maar wat brengt je ertoe dit in een forum als "Dutch Power Cows" te plaatsen? Klinkt "Overige Hardware" niet veel aanlokkelijker? (ik heb het even gereport, zal zo wel verplaatst worden)
Even het topic lezen dan had je kunnen zien dat dat al is gebeurd :)

TS:
Even voor de goede orde. Een topicstart moet aan redelijke eisen voldoen. Niet volgen van die paar kleine regels leidt alleen maar tot onnodige gissingen en vragen van ons users én een tegenreactie van jou als topicstarter.

In dit geval had de startpost als volgt kunnen zijn:

Mijn seriële Microsoftmuis Type ***** doet nu al een poosje vreemd onder Windows 2000.

Zomaar ineens worden vensters geopend, versleept en gesloten etc. zonder dat ik de muis aanraak.

Het is geen hardwareprobleem want ook andere muizen die ik aansloot gaven geen oplossing. Wat kan ik nog meer doen?

ARME AOW’er

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Je krijgt voor de vorm een enkeltje OH en een gratis topictiteledit. Klinkt als trojan/virus/brakke software trouwens

We spend our years as a tale that is told

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
klinkt als heb je wellis de pc opnieuw geinstalleerd. Doet het probleem zich dan nog voor?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

heb net hetzelfde voorgehad met een microsoft-muis. als ik dan een andere muis instak deed die het perfect ! Weet nog altijd niet wat het probleem was... :r

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:39:
heb net hetzelfde voorgehad met een microsoft-muis. als ik dan een andere muis instak deed die het perfect ! Weet nog altijd niet wat het probleem was... :r
kdenk dat jij niet helemaal goed gelezen hebt
tenminste hebben die MS muizen van tegenwoordig AI dan :? 8)7

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
<flamemode>nee aI hebben ze bij microsoft zelf nog niet eens kan je voorstellen hun muizen ;) <einde flamemode>

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28
Het klinkt misschien heel stom, maar ik had hetzelfde, heb je toevallig een IBM computer met een ander merk toetsenbord? Dat had ik namelijk wel en dan ging mijn muis er vandoor. Met IBM of Compaq toetsenbord geen probleem.

Verwijderd

Haal je netwerk eruit en kijk of het nog zo is zo niet dan is het je 2e persoonlijkheid.

Niks behalve een trojan kan jou pc gericht bedienen zondar dat jij de oorzaak weet.
Pagina: 1