Toon posts:

[XP] Kan veel .exe bestanden niet openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet heb ik niks fout gedaan.
Het laatste wat ik heb geinstalleerd is software voor mijn nieuwe mobiele telefoon T610.

Alleen nu kan ik verschillende installatie bestanden niet meer openen, plus vele programma (waaronder Ad-aware en RegCleanr)

Ik begrijp er helemaal niks van. Ik dacht eerst dat alleen Windows Installer problemen gaf omdat de installatie bestanden niet geopend werden. MS office installatie wil intussen weer openen.

Maar met de boven genoemde programma's en verschillende setup bestanden gebeurd er niks, je dubbel klikt ze, je ziet de HDD LED knipperen maar er wordt niks geopend.

Wat heb ik geprobeerd?
- Virus scan (laatste updates geinstalleerd, geen virus)
- temp mappen leegmaken
- windows update gecheckt voor updates (geen updates)

Ik gebruik windows xp met SP1. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn. Ik baal ervan want ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe installatie van windows xp gedaan.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nog spannende meldingen in de eventlog? (logboeken)

eventvwr.exe

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
nee geen uitroeptekens :( verder lijkt het systeem toch stabiel, echt heel vaag.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Virus scan (laatste updates geinstalleerd, geen virus)
Ook een online scan gedaan en een offline scan vaanf een niet-geinfecteerde bootdisk? En wordt het EICAR test virus nog steeds gevonden? Een virusscanner kan nl. ook zijn uitgeschakeld door een virus :)

Wat staat er trouwens allemaal in de task manager als je een prog opstart?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)