[Exchange5.5] GAL niet goed op server?

Pagina: 1
Acties:

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Volgende is het probleem.
Specs
Windows NT4 SP6a high encryption.
Exchange5.5 SP4 en aantal hotfixes en updates.

Als ik Exchange administrator open kan ik alle 32.000 objecten in mijn GAL goed zien.

Echter als ik een mailbox open naar Delivery Options ga , dan Delegate kies en wil user jansen toevoegen zie ik 1 user jansen maar dat is de verkeerde.
Kijk ik echter op in de GAL van de server staan hier 10 jansen objecten.

Possible workaround die wel werkt is mailbox openen in Outlook dan de juiste jansen als delegate toevoegen.

Echter ik wil ook de mogelijkheid hebben het via de Exchange5.5 Administrator te doen. (scheelt hoop werk)

Heeft iemand een soort gelijk probleem al eens meegemaakt?

Search op technet al gedaan, geen relevante articles gevonden. Aantal colega's gesproken die dit echter ook nog nooit bij de hand hebben gehad.

edit:

aanvullende informatie: De server heeft een reboot gehad, ook dit heeft het probleem niet verholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door mutsje op 04-12-2003 11:18 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Voor de zekerheid: Rechts bovenin achter "Show names from the:" staat wel Global Address List en niet toevallig een of andere recipients container?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid. Rechtsboven in staat inderdaad mijn GAL. Maar het wordt nog interesanter. Als ik een nieuwe distributie lijst aanmaak zie ik wel de hele GAL.

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Effe proberen de cache op 1 minuut te zetten http://support.microsoft....s;179065&Product=exchange

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Ik weet niet waar je heen wilt brahiewahiewa maar mijn account is daar al meer dan 8 mnd primary account op. en dit heeft weinig met een gal probleem te maken imho.

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

't Gaat niet om het symptoom (die primary NT account) maar om de oplossing; het verkleinen van het cache update interval van 2 uur naar 1 minuut

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Topicstarter
Ik ga er maandag naar kijken, heb geen zin om in te bellen en er nu naar te kijken :| Thanks in ieder geval en ik laat het resultaat weten.

Men heeft net gekeken op andere Excange servers en hier is het precies het zelfde. Vreemd maar het schijnt toch build by design te zijn |:( waar ik niet echt vrolijk van wordt maar goed.

[ Voor 41% gewijzigd door mutsje op 08-12-2003 13:48 ]

Pagina: 1