Toon posts:

tar bestand is wel 1.2 gig, maar de inhoud is 200 mb...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tar-bestand van 1.17 gigabyte gedownload via mIRC dat als inhoud 2 cd's moet bevatten. Als ik het open met winace of een ander programma staat er maar voor 200 megabyte aan bestanden. Het programma geeft dan ook als ratio 1200 procent weer...

Verwijderd

dit heb je van een betrouwbare bron? kan het niet zijn dat iemand je gewoon heeft lopen naaien :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:48 ]

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Ik heb een tar-bestand van 1.17 gigabyte gedownload via mIRC dat als inhoud 2 cd's moet bevatten. Als ik het open met winace of een ander programma staat er maar voor 200 megabyte aan bestanden. Het programma geeft dan ook als ratio 1200 procent weer...

Dat is leuk om te weten hoor, maar volgens mij is GoT bedoeld om vragen op te stellen, niet om feitjes neer te zetten.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
nou, daar gaat het niet eens om, windows geeft ook aan dat het om een bestand van 1.2 gig gaat. Dus ik heb wel het idee dat de data in het bestand aanwezig is.

Verwijderd

Topicstarter
de vraag dan: Wat kan er mis zijn, en hou kom ik aan mn verloren data die dus schijnbaar wel op de schijf staat. Dat kan je volgens mij ook zelf wel bedenken

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen; open het eens in NotePad ofzo?

>:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Heb je GNU tar al geprobeerd op een Unix of Linux machine? Sommige tarballs kan je alleen correct uitpakken met GNU tar.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Topicstarter
is dit ook beschikbaar voor windows?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:13:
is dit ook beschikbaar voor windows?
Grappig :) Maar naar mijn weten kun je het alleen nog maar goed uitpakken op een Unix/Linux machine. Als WinAce het niet kan dan lijkt me dat de enige optie. En dan nog heb je goed kans dat je gewoon genaait bent met 200 mb bestand.

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, vervelend dan, maar waar blijft die gig aan niet bestaande bestanden dan?
Pagina: 1