Ik heb een tar-bestand van 1.17 gigabyte gedownload via mIRC dat als inhoud 2 cd's moet bevatten. Als ik het open met winace of een ander programma staat er maar voor 200 megabyte aan bestanden. Het programma geeft dan ook als ratio 1200 procent weer...
Verwijderd
dit heb je van een betrouwbare bron? kan het niet zijn dat iemand je gewoon heeft lopen naaien
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:48 ]
Ik heb een tar-bestand van 1.17 gigabyte gedownload via mIRC dat als inhoud 2 cd's moet bevatten. Als ik het open met winace of een ander programma staat er maar voor 200 megabyte aan bestanden. Het programma geeft dan ook als ratio 1200 procent weer...
Dat is leuk om te weten hoor, maar volgens mij is GoT bedoeld om vragen op te stellen, niet om feitjes neer te zetten.
Dat is leuk om te weten hoor, maar volgens mij is GoT bedoeld om vragen op te stellen, niet om feitjes neer te zetten.
Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.
nou, daar gaat het niet eens om, windows geeft ook aan dat het om een bestand van 1.2 gig gaat. Dus ik heb wel het idee dat de data in het bestand aanwezig is.
Ik zou zeggen; open het eens in NotePad ofzo?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Heb je GNU tar al geprobeerd op een Unix of Linux machine? Sommige tarballs kan je alleen correct uitpakken met GNU tar.
Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.
Verwijderd
GrappigVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:13:
is dit ook beschikbaar voor windows?
Pagina: 1