Typfouten in topictitels *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zijn op zich niet zo erg, maar als iemand later de search wil gebruiken dan is dat toch vrij lullig als zijn onderwerp verkeerd gespeld is (of wordt er in de search niet naar topictitels gekeken?).

Is het gewenst dat mensen hier Topic Report voor gebruiken om even snel aan te geven dat de titel niet ok is? Of wordt dit niet op prijs gesteld?

Ja ik weet het, heftige fouten worden meestal wel aangepast, maar er glippen er altijd wel wat door. Misschien ben ik nou aan het mierenneuken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik denk dat je daar van de meeste mods wel een TR voor mag aanmaken ja :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Topic report is prima imho, een titel aanpassen is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Prima.

/dicht

en pas de topictitel even aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

mikejarod schreef op 03 december 2003 @ 20:49:
Prima.

/dicht

en pas de topictitel even aan ;)
Ik zie geen TR?

:+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mooi, zat me al een poosje af te vragen hoe de mods reageren op een TR met TTC. Positief dus.

Heb er in een uur al weer 2 mogen tee erren.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hoe zit het dan met topics welke gesloten zijn vanwege bijvoorbeeld een search vraag of een faq vraag, maar waar in het topic zelf wel een antwoord op de vraag is gegeven door een andere user?
immers bij gesloten topics kunnen we geen TR zetten, en voor iets als een title edit ga "ik" geen mailtje sturen (relatief veel werk voor een kleine melding) ;)
SM lijkt me in dit geval ook niet op zijn plaats, en dus zullen zulke topics welke misschien prima gebruikt kunnen worden door andere mits deze te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: als 't een search vraag is, zijn er duidelijk andere topics zónder spelfouten B)

Maar ik snap het hele probleem sowieso niet echt. Bij een avarage zoekactie gebruik je toch meerdere steekwoorden die bij je probleem passen? En zoek je toch ook in content en niet enkel in de topictitel?
Heeft de TS misschien een of meer voorbeelden van hoe hij hier zo op komt, want ik kan me er persoonlijk erg weinig bij voorstellen :)

Trouwens, ik edit de meeste spelfouten en echte fouten in productnamen sowieso meestal weg. En al helemaal als het mij niet in eerste instantie duidelijk is waar het om gaat. Maar ik zou persoonlijk totaal geen moeite hebben met TR's voor spelfouten, kan ik denk ik zelfs goed waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:56:
Ten eerste: als 't een search vraag is, zijn er duidelijk andere topics zónder spelfouten B)
* Erkens slaps JSS
maar dan nog, als je andere termen gebruikt (welke dus in je post staan) en als je daarmee niets vind, dan wel als dat topic ook geindexeerd is ;)
Maar ik snap het hele probleem sowieso niet echt. Bij een avarage zoekactie gebruik je toch meerdere steekwoorden die bij je probleem passen? En zoek je toch ook in content en niet enkel in de topictitel?
precies, als iedereen dat zou doen worden er geen 'search topic slotjes' gezet :P

offtopic:
en ga jij nu verder met leren ipv te posten :+
Pagina: 1