Verwijderd
hier een treffer VGA ATI Radeon 9200 128Mb DDR of de VGA GeForce FX5200 128Mb
ennuuuuh radeon9200 heeft geen pro
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:23 ]
Verwijderd
Mijn voorkeur zou daar in ieder geval naar uitgaan, kijk een bij google en zoek naar reviews, vast wel wat te vinden
Verwijderd
google reviews gaan aanhalen.
beetje onzinnig vragen. lees de faqs door voordat
je begint te posten. hint
Verwijderd
9200 is altijd beter dan 5200......
maarja..... met de 9200 kun je nog niet echt veel.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:23 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
dat deed ie met opzet, snel een vraag dumpen zonder search en FAQ in acht te nemen en snel weer weggaan.
Weggaan ik ging niet weg kijk maarVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 20:25:
OMG![]()
dat deed ie met opzet, snel een vraag dumpen zonder search en FAQ in acht te nemen en snel weer weggaan.
Zo posten is ook niet echt gewenst, Ik (en ik neem aan anderen) hebben een topic report hiervoor gedaan, dan heeft het geen zin om nog verder te posten, gewoon wachten tot een mod dit dichtgooit.Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 20:29:
dan zal het wel een ban worden
4 slots vandaag op je topics, ga je straks nog een paar openen?
Want het is wat al eerder aangegeven werd: een typische zoekvraag
[ Voor 18% gewijzigd door Pubbert op 03-12-2003 20:32 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Urhm...Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 20:21:
ennuuuuh radeon9200 heeft geen pro
De Radeon9200 heeft wel degelijk een Pro variant. Het staat zelfs vermeldt op de ATi site. ATi ondersteunt 3 typen Radeon9200:
- Radeon9200Pro
- Radeon9200
- Radeon9200SE
http://www.ati.com/produc...0/radeon9200/compare.html
Alle overige typen die er beschikbaar zijn (LE etc), zijn variaties die de fabrikant zelf mag verzinnen.
De Radeon9200Pro draait volgens de originele ATi specs op 300 Mhz Core en 300 Mhz mem, maar is/was zeer moeilijk verkrijgbaar.
Binnenkort (begin volgend jaar) zal ATi de echte DX9 value variant introduceren, die zoals het er nu naar uit ziet, gebaseerd is op de RV351.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik vindt dit wel een vette site
Verwijderd
En weer eens een keer vliegt iedereen er kinderachtig overheen met vragen voor slotjes.Dond3r schreef op 03 december 2003 @ 20:31:
[...]
Zo posten is ook niet echt gewenst, Ik (en ik neem aan anderen) hebben een topic report hiervoor gedaan, dan heeft het geen zin om nog verder te posten, gewoon wachten tot een mod dit dichtgooit.
Want het is wat al eerder aangegeven werd: een typische zoekvraag
Verwijderd
Als je hier net begint, dan had je de registratievoorwaarden en de FAQ moeten doornemen...Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 20:33:
Ja ik beging net op GOT dus ga ik ff de regels leren en dan niet onnodig topic zetten.
Ik vindt dit wel een vette site
Nee Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook gelijk even door
Dit topic is gesloten.
![]()