[Halo] Hangers na upgraden videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Na het upgraden van mijn videokaart (GF2 GTS -> Radeon 9600) blijft Halo de hele tijd hangen na het afspelen van zijn introvideo's. Ik heb geprobeerd de shader te forceren met de -use11/-use14/-use20 optie, dat mocht niet baten. Het spel loopt wel met de -safemode parameter. (In 800x600 welteverstaan :( ).

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Op de GF2GTS werkte hij altijd prima.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Heb je voordat je de videokaart ging vervangen wel je drivers goed verwijdert? Want als er restjes in je Windows installatie achter zijn gebleven kunnen die wel eens problemen veroorzaken bij je nieuwe videokaart, omdat die andere drivers gebruikt.

The devil is in the details.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:32

star-saber

Ryzen

het is wel de bedoeling dat je onder safe mode je video intelling aanpast he ;)

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Probeer misschien is om de nieuwste drivers te downloaden, of opnieuw te instaleren.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
En GF drivers voor een Radeon gebruiken lijkt me niet echt slim ;)

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02 22:36
Wen er maar alvast aan ... ben ook recentelijk overgestapt van nVidia naar ATi (ti4200 -> 9800SE AIW) en nog nooit zoveel vastlopers gehad. Tot nu toe doen de omega drivers het het best bij mij (www.omegacorner.com), maar dat vindt de TV tuner niet altijd even fijn.

Maar goed, uninstall je oude drivers en probeer het met de 24.96c versie van omega, die zijn redelijk okee.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Okee, dat zal ik proberen. Overigens heb ik netjes na het verwijderen van de GeForce de NVIDIA drivers uninstalled (waren niet meer in gebruik immers) en erna Catalyst 3.9 op gegooid. Mja, Catalyst verwijderen en de Omega drivers eens proberen dan maar. Ik laat wel weten of het werkt vanavond :)

En nee, ik gebruik geen GeForce drivers voor een Radeon :P
[Edit] Onder safe mode had ik mijn videoinstelling aangepast: Geen effect.

[ Voor 10% gewijzigd door Aetje op 04-12-2003 12:07 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1