Toon posts:

System monitoring tool met archive functie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste MedeTweakers,

Na enkele dagen gezocht te hebben op Google, Tweakzone en natuurlijk Tweakers.net heb ik nog niet gevonden wat ik nodig had, ik ben namelijk opzoek naar het volgende:

Iedereen kent het wel, tijdens een spel spelen, kan je niet zien hoeveel je CPU beslast is, en of er nog wel ram vrij is. Daarom zoek ik een programmatje, wat je na het gamen of wat anders gewoon laat zien wat er in die tussentijd is gebeurd met CPU, Ram enz.

Ik zoek dus naar een programmatje wat dit netjes in tabelen weergeeft of html bestand kan me niet schelen.

Heeft iemand een idee, en kent iemand zow soort programmatje?

Gr,
Robbert

PS: Zelf programmeren gaat niet, dus laat dat maar zitten ;)

PS: Maar mijn mening was hier nog geen topic over, dus hopelijk hebben de admins hier beetje respect voor :+

PS: Niet met het verhaal komen dat ik de search moet gebruiken want ik ben al dagen opzoek! :*)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast van "System Monitoring" naar "System monitoring tool met archive functie". :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zegt helemaal niets over welk OS je draait, maar begin eens met de standaard System monitor van Windows :Y)
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:50:
PS: Niet met het verhaal komen dat ik de search moet gebruiken want ik ben al dagen opzoek! :*)
Computer monitor software achtig iets?
System Monitoring progje
O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

Super_ik

haklust!

bouw een lcd in :P zoek daar maar s naar, real time weergave, van alles wat jij wil :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Super_ik schreef op 03 december 2003 @ 20:07:
bouw een lcd in :P zoek daar maar s naar, real time weergave, van alles wat jij wil :P
Fout, dat kan even zien, hoewel je toch eigelijk niet kan opletten tijdens het gamen, ik wil achteraf een net grafiekje met de info

Bestaat wel zoiets?

:|

BTW: Ik draai Windows XP Pro

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 03 december 2003 @ 20:07:
Je zegt helemaal niets over welk OS je draait, maar begin eens met de standaard System monitor van Windows :Y)

[...]

Computer monitor software achtig iets?
System Monitoring progje
O-)
Baas boven baas ;)

'Begin eens met de standaard System monitor van Windows' Wat bedoel je hiermee? Ik mijn ogen beschikt XP niet over een monitoring functie die grafieken opslaat :?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Gewoon je Performance logs en alerts instellen met de goede counters en laten loggen naar een logfile. Het is zelfs mogelijk deze naar een mySql database of MSSql database te laten loggen. (in windows 2003 server tenminste wel heb niet gekeken of het in XP ook kan).
Pagina: 1