Toon posts:

gf2 naar de klote?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ey ik probeerde mijn XP 1600+ laatst nog wat verder over te clocken.. (via de fsb 1 mhz per keer zooi) maar dat vond windows xp niet leuk en hij startte niet meer op.. het was een blijvende fout.. dus hij startte ook niet meer op nadat ik em weer op 133 fsb had gezet. --> windows opnieuw installed en alles werkte weer..
alleen... gta vice city... -wat ik voor de te verre overclock prima kon spelen op zowel 1,4 als 1,5 gHz- speelde nu lang niet meer zo lekker.. sommige muren zie ik niet eens en zie ik ze pas als ik er tegenaan ben gereden en vaak laadt ie niet meer een gedetailleerde texture. is mijn geForce 2 (mx) eraan onderdoor gegaan? omdat zijn frequentie te hoog werd door de overclock?? ;( |:(

• droeftoeter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06-2025
Dat ligt ergens anders aan. Bij options moet je de frame limiter op ON zetten, als het goed is verhelpt dat je probleem.

Verwijderd

Topicstarter
hehe zou tof zijn thx alvast :) ik probeer t ff

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dit had ik ook toen ik WinXP ging draaien ipv Win2k, de patch (1.1) verhielp het probleem bij mij.

Verwijderd

ik denk sowieso niet dat het je kaart is. Als het inderdaad je kaart zou zijn, zou hij denk niet eens beeld geven...

ik zou je drivers en updates van VC es nakijken...

edit:

zoals ze hierboven zeggen is het waarschijnlijk de 1.1 patch die het fixt... als ik zoek met google krijg ik een aantal boards waarop mensen hetzelfde probleem hebben, gewoon een bug in VC...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 21:16 ]